مطالب میجیک

دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان را پیگیری می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان پنجشنبه امروز با مردم دیدار کرد عجیب ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره بر بانوان کشور مبارک باد.س) و تاکید بهترین الگو برای تشکیل جامعه سالم وجود مقدس حضرت زهرا(س) است.س) او گفت: «زنان نخبه زیادی در ایران اسلامی وجود دارند که می توانند به خوبی عمل کنند تاثير گذار تبدیل شود.

او با او بود تاکید لزوم توجه به مسائل مربوط به زنان و خانواده آنها و نقش آنها در عرصه عجیب، برخی از قوانین و مقررات را بیان می کند حفاظت حقوق زنان و خانواده در کشور وجود دارد که همه این قوانین را ملزم به رعایت آنها می کند حفاظت و از حقوق زنان دفاع کند.

سر به بالا تاکید وی درباره اهمیت توجه به مسائل بهداشتی زنان گفت: زنان به ویژه در مناطقی که در کشور مقرون به صرفه نیست به پزشکان متخصص دسترسی دارند.

رئیس جمهور درباره نقش ورزش در سلامت اقشار عجیب عموم مردم از جمله بانوان افزود: ورزش بانوان باید جایگاه و جایگاه مناسبی در وزارت ورزش داشته باشد.

وی تاکید کردها: دولت با نگاه و تلاش کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را در دستور کار قرار می دهد.

رئیس جمهور به موارد مطرح شده اشاره کرد فصل زن این کارآفرین آن را بخشی از معضل عمومی جامعه در حوزه کارآفرینی می داند و بیان می کند: دولت مصمم به تغییر نظام اداری و بانکی، مالیاتی، پولی و واردات و صادرات است.

سر به بالا تاکید بر حفاظت حکومت منطقه فعالیت ها و کسب و کار زنان از جمله در دنیای مجازی می گویند: دنیای مجازی لازمه فعالیت علمی است. کسب و کار و اشتغال عموم مردم به ویژه زنان امن است و آسان و ضروری راستی اطمینان حاصل کنید که سوء استفاده کنندگان و افراد فاسد به فضای مجازی آسیب نرسانند و فضا را به کاربران واقعی محدود کنند.

در این نشست چند تن از بانوان نیز نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مربوطه به اشتراک گذاشتند.

دکمه بازگشت به بالا