مطالب میجیک

دوره مقدماتی تربیت راویان پیشرفت شامل جلسات محتوایی و مهارتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دوره آموزشی اولیه رسانه راوین به همت معاونت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به ویژه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها، بانوان کارشناس فرهنگی، اعضای جنبش زنان پیشرفت، اعضای مادر برگزار شد. شبکه خانگی، و فعالان فرهنگی.

این دوره شامل 30 جلسه محتوایی، 8 جلسه مهارتی و 3 جلسه آنلاین است که شامل قرار دادن داستان در رسانه ها، تاریخچه شبکه های اجتماعی، معناسازی رویدادها در شبکه های اجتماعی، تبیین جنگ شناختی جهاد می باشد. و … و عنوان بخش مهارت شامل تصویربرداری با موبایل، تدوین فیلم با موبایل، اصول نگارش، اصول روزنامه نگاری و عکاسی روایی با موبایل و … به صورت مجازی برگزار می شود.

آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره آموزشی 21 بهمن ماه می باشد. استعدادهای درخشان و برگزیدگان دوره مقدماتی در دوره ویژه حضوری پذیرفته می شوند. همچنین به شرکت کنندگان در دوره گواهی معتبر از سوی کانون پرورش فکری سینما انقلاب و مرکز آموزش کرامت اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در دوره از طریق سایت (https://b2n.ir/m82265) و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188896252 تماس حاصل نمایند.

دکمه بازگشت به بالا