مطالب میجیک

دهه کرامت فرصت خوبی تبیین جایگاه ارزشمند زن در سیره اهل بیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مینو اصلانی می گوید دهه کرامت یک دهه اعمال حقیقت و علم حقیقت است: “ما باید در این دهه تلاش کنیم تا ابعاد اندیشه اسلامی را تبیین کنیم.”

رئیس سازمان زنان بسیجی با بیان اینکه امام رضا (ع) جلوه ای از صفات الهی و خواست خداوند است ، می گوید:) بیشتر در گذشته.

اصلانی در بزرگداشت ماه ذی القاعده و تولد این زن نجیب و برادر عزیز امام رضا (آمریکا) ، افزود: نامگذاری این دهه را دهه کرامت است. علاوه بر اینکه نوعی احترام به حساب می آید ، ممکن است انگیزه ای برای پیشرفت دانش آن علوم و دانش عالی باشد.

رئیس جامعه زنان کشور با بیان اینکه در دهه کرامت می توان با استفاده از فضای مجازی رابطه بین دختران جامعه و حضرت معصومه (علیها السلام) را بهبود بخشید ، اظهار داشت: ایمزا رضا (آمریکا) و ایمزا رضا (آمریکا) موفق می شوند. بالاترین و بالاترین عزت ، بنابراین لازم است در دهه کرامت در رفتار اهل بیت ، یعنی نسخه ای از نسل بشر توضیح داده شود.

وی ادامه می دهد: “در زندگی اهل بیت (ایالات متحده) ، زنان از جایگاه و عزت بالایی برخوردار هستند ، بنابراین باید در دهه کرامت فرصت بسیار خوبی داشته باشند تا مدارس اسلامی و کرامت به زنان داده شود.”

اصلانی با بیان اینکه زنان و جایگاه آنها در دنیای غرب از بین رفته است ، اضافه می کند: “دهه کرامت ؛ این فرصتی برای یادآوری مردان و توضیح موقعیت مهم زنان در زندگی اهل بیت است که متأسفانه به ابزاری در جهان کاهش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه با آموختن از این دو نجیب در طی دهه های کرامت ، باید سنت های عظمت و عظمت را بیاموزیم و تلاش کنیم دو بار یکپارچگی و نوعدوستی انسان را حفظ کنیم ، اظهار می کند: انسان ها قرن هاست که به جهان ایمان داشته اند.

دکمه بازگشت به بالا