مطالب عمومی

دمشق:‌ حملات مکرر اسرائیل به اماکن غیرنظامی سوریه جنایت جنگی است

وزارت امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامیان در سوریه جنایت جنگی است.

به گزارش میجیک و به نقل از ثنا، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حملات هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی به حلب اعلام کرد که رژیم اشغالگر با تشدید اقدامات خطرناک، صلح و امنیت منطقه را به خطر می اندازد و امنیت هوانوردی غیرنظامی در سوریه را تهدید می کند. و منطقه

وزارت امور خارجه سوریه افزود: حملات مکرر اسرائیل به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامیان در سوریه که آخرین مورد هدف قرار دادن فرودگاه بین‌المللی حلب در شب است، بر اساس قوانین بین‌المللی و اسرائیل جنایت جنگی است. باید مسئول باشد

دولت سوریه تاکید کرد که دمشق از حق مشروع خود برای دفاع از سرزمین و مردم خود با تمام ابزارهای لازم استفاده خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل در قبال این جنایات پاسخگو هستند.

حوالی ساعت 20 سه شنبه شب به وقت محلی، دشمن صهیونیستی فرودگاه بین المللی حلب را با چند موشک مورد حمله قرار داد. این حمله تلفات جانی نداشت و فقط خسارات مادی در پی داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا