مطالب عمومی

دعوت «السیسی» از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به مصر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، یک منبع رسمی عبری ظهر امروز (چهارشنبه) تأیید کرد که عباس کامل رئیس سرویس اطلاعاتی مصر با نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده است.

عفیر جندالمان ، سخنگوی عرب نخست وزیر اسرائیل در توئیتر گفت: “رئیس اطلاعات مصر امروز برای اولین بار با نخست وزیر مصر دیدار کرد و در مورد جنبه های سیاسی ، امنیتی و اقتصادی روابط تل آویو و قاهره بحث کرد.” است.

بر اساس ادعا ، دو طرف همچنین درباره میانجیگری مصر بین مقاومت فلسطین و تل آویو بحث کردند.

در آخرین قسمت بیانیه ذکر شد که عباس کامل در پیامی از سوی رئیس جمهور این کشور از نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کرد تا در هفته های آینده به مصر سفر کند.

این خبر زمانی اعلام شد که والا نیوز امروز به نقل از منابعی که از قبل می دانستند گزارش داد که عباس کامل صبح امروز با نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و قرار بود امشب با وزیر جنگ بنی گانتز ملاقات کند. این رژیم را پیدا کنید.

به گفته منابع عبری ، موضوع دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه دیروز بود. این کار سه ماه پس از پایان جنگ 12 روز پیش انجام شد.

پس از پایان ضرب الاجل رژیم صهیونیستی برای پاسخگویی به خواسته های گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه و گزارش چندین منبع درباره اجماع مقاومت فلسطین برای تشدید تنش با تل آویو ، رسانه های زبان عبری روز دوشنبه زنگ خطر را در این شهر به صدا درآوردند. گزارش شده است که سیدروت در نزدیکی نوار غزه وجود دارد.

بر اساس گزارش ها حداقل یک موشک از نوار غزه در سدروت شلیک شده است. با این حال ، تل آویو تا صبح روز بعد پاسخی نداد ، در دیدار با نفتالی بنت و بنی گانتز ، وزیران جنگ اسرائیل ، گفت: “ما در زمان ، مکان و شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد.”

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا