مطالب عمومی

دعوا بر سر ماسک، جان یک افسر پلیس آمریکا را گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که “مارتینوس میچوم” افسر پلیس کشور در درگیری بر سر ماسک کشته شد.

به گزارش ایس نیوز ، مقامات پلیس اظهار داشتند که بازی بسکتبال در نیواورلئان توسط اسلحه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

بر اساس این گزارش ، مارتینوس میچوم ، یک افسر پلیس 38 ساله آمریکایی ، سعی در حل اختلاف بین “جان شاللهورن” و یکی از کارمندان سالن بسکتبال داشت ، اما او نیز قربانی اختلاف شد.

این درگیری پس از آنکه کارمندان سالن از ورود شالر به سالن خودداری کردند ، به دلیل اینکه ماسک بر سر نداشت ، درگرفت اما پس از مداخله افسر پلیس ، مارتینوس میچوم ، شالرون وی را شلیک کرد و او را کشت.


“مارتینوس میچوم”

به گفته پلیس نیواورلئان ، افسر دیگری در صحنه شالر به علت تیراندازی به یک افسر پلیس دستگیر شد و در حال حاضر به “قتل درجه یک” متهم است.

طبق گفته وزارت پلیس امور خارجه لوئیزیانا ، Schallerhorn در مسابقه اتاق و تیراندازی از افسران پلیس که توسط شخص دیگری ذکر شده بود توسط شخص دیگری سرقت شد.

گفته می شود که جان شالرن در طی بازجویی اعتراف کرده است که به مارتینوس میچوم شلیک کرده است.

طبق گزارش رسانه های آمریکایی ، تعداد حوادث خشونت آمیز مربوط به مبارزه با ماسک اجباری علیه ویروس کرونا در این کشور در حال افزایش است.

در ماه جولای ، ویرجینیا که از ماسک سوراخ شده با ماسک دیگر استفاده نمی کند. در ماه مه در ایلینوی ، زیرا جنگ با ماسک باعث درگیری فیزیکی کارکنان ایستگاه بنزین با بچه ها شد.

آخرین پیام /


دکمه بازگشت به بالا