دشمن درحال تخریب جایگاه خانواده و زنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خانواده

دشمن درحال تخریب جایگاه خانواده و زنان است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله محمد باقر محمدی دیگران بعدازظهر چهارشنبه در نشست رئیس دفتر بانوان استانداری مازندران و جمعی از بانوان دستگاه های اجرایی ضمن گرامیداشت روز زن به ویژه روز زن و آرزوی موفقیت برای نقش و رسالت بانوان در دستگاه اجرایی اظهار داشت: . : فاجعه تروریستی کرمان و حادثه غزه و کشته شدن زنان و کودکان. درمانده را مجازات می کنیم.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال 10 هزار و 400 شهید در کشور تقدیم کشور شده است، افزود: در مدت سه ماه 22 هزار شهید در غزه تقدیم کشور شد و ملت ما از مظلومان غزه حمایت می کند.

آیت الله محمدی دیگران وی هشدار داد: متأسفانه امروز عده ای کوتاه قد و مزدوران با توهین به سردار سلیمانی، مردم غزه را محکوم و از صهیونیست ها تمجید کردند.

قائم مقام ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: همانطور که رهبر عزیزمان اشاره کردند ما به سه الگوی انقلاب اسلامی غربی، سنتی و شرعی تعلق داریم و برخی تصور می کنند در الگوی سنتی زنان نباید مسئولیت اجتماعی داشته باشند. .

این مسئول گفت: در الگوی شرعی ما زنان می توانند به جهاد بروند بچه داشتن و حافظ فرزندان و مواظب خانه و حجاب و عفاف و حفظ یاد حضرت زهرا(س) باشید.س) و مسئولیت اجتماعی به ویژه در بخش آموزش.

وی ادامه داد: بانوان ما نشان می دهند که وظایف خود را در داخل و خارج از خانواده انجام می دهند و اکنون حوزه مملو از فارغ التحصیلان، طلبه ها، نویسنده ها، پژوهشگران، سخنرانان، نویسندگان و کارگران خوب است و در دانشگاه امروز 60 درصد دانش آموزان. یک زن است

آیت الله محمدی دیگران وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما نمی توانند ببینند که زنان حافظ دین، انقلاب و جامعه هستند و در دوران دفاع مقدس نقش بزرگی در عقب و میدان داشتند.

امام جمعه ساری با اشاره به تقدیم 36 شهید در استان مازندران گفت: زنان محجبه در فتنه های مختلف مورد تمسخر و ضرب و شتم قرار گرفتند، چه تعداد از خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان در نماز جمعه و محافل مذهبی حضور یافتند.

معاون ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن در حال تخریب جایگاه خانواده، جایگاه زن و مادر است و با ابزارهای نوین تبلیغاتی و پول های کلان با ابزارهای علمی، روانی، جامعه شناختی و هنری وارد شده است تا زنان و زنان را تخریب کند. در مرحله اول چادرها را بردارید و حجاب را منزوی و بیهوده کنید.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز وظایف خواهران ما سنگین می شود، تاکید کرد: جهاد تبیین بر همه لازم است، مسئول امور بانوان باید برای خواهرانمان جهاد تبیین کند، نقشه دشمن را بدانیم. جنگ خاموش در میدان، ارزش های انقلاب؛ حجاب و عفاف و نماز و … شروع شده و شرایط حساس است.

دکمه بازگشت به بالا