مطالب میجیک

دشمن برای جلوگیری از تحقق تمدن‌اسلامی زنان ما را هدف قرارداده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی دوستی صبح چهارشنبه در همایش بین المللی مادر فاطمیه، تربیت حسین و تمدن نوین اسلامی با احترام به جایگاه زن. اعلام: با تربیت حسینی و الگوبرداری از حضرت زهرا سلام بر مردم می توان راه دستیابی به تمدن نوین اسلامی را باز کرد و به این مهم پی برد و بر این اساس دشمن بر ترس از این تمدن استوار است. زنان، دختران و مادران ما را خواهد کشت قرار داده شده زیرا زنان و مادران در اسلام جایگاه والایی دارند و سازندگان بشر و سازندگان تمدن هستند.

وی با اشاره به مراحل پنج گانه تمدنی در گام دوم انقلاب گفت: میزبانی اولین همایش در این راستا و در این سطح افتخاری برای هرمزگان است و این امر اهمیت و جایگاه ویژه زن مسلمان را روشن می کند.

دوستی تاکید کرد: پیوند همایش بین المللی مادران فاطمیون معارف حسینی تمدن نوین اسلامی به نام شهید فاطمه نیک به این رویداد اهمیت مضاعفی داده است و انتخاب زمان برگزاری امروز که همراه است. به حضرت زینب کبری، وسلام علیکم وارهمت اللهی وبرکاته، حامل شجاعت و رسالت کربلا نیز تأثیر مثبت دارد و این امر، قرارداد را دو چندان می کند.

استاندار هرمزگان افزود: نقش مادران و بانوان اسلامی در بالاترین سطح یعنی جایگاه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها قرار دارد و این جایگاه وظیفه نقش آفرینی زنان در جامعه اسلامی را دو چندان می کند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت مادی و معنوی جامعه زنان است. ذیل همانطور که در بعد معنوی دیدیم، شهدای زیادی هستند که از بطن مادران این زمین جان خود را برای نظام اسلامی فدا کرده اند. به این معنا که و تربيت حسيني همچنان مجاهد است قیمت سبیل الله رشد ده ها درصدی حضور زنان در تمامی عرصه های ملی و بین المللی را آموزش می دهد و در بعد مادی. بین المللی دانشگاهی، علمی، پزشکی، فرهنگی، ورزشی و فنی گواه است و با توجه به سطح بی سوادی جامعه زنان قبل از انقلاب و جایگاهی که بعد از انقلاب به دست آوردیم، انسان منصف می تواند توجه ویژه نظام اسلامی را ببیند. جامعه زنان

دوستی اعلام: نقشی که حضرت آقا به زنان دادند تعلیم و رهبری افراد در خانواده و جامعه است و اعطای این نقش نشان می دهد که چرا زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد کردند و دلیل این امر دیدگاه و جایگاه رهبری است. . از نظام اسلامی در زنان، دختران و مادران بوده است.

استاندار هرمزگان به بمباران ضدفرهنگی دشمن اشاره کرد اثر وی در جامعه زنان خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان خود را برای حمله به جامعه زنان به کار گرفته است و ما وظیفه داریم شرایطی را به وجود آوریم که خواهران، همسران، دختران و مادران کشورمان را ایجاد کنیم. مان برای رهایی از این اضطراب، اگرچه زنان ما همیشه از نظر بصیرت در حال پیشرفت هستند. به این معنا که و ما باید سپاسگزار باشیم.

کنفرانس بین بین المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» همراه با تجلیل از بانوی شهیده فاطمه نیک توسط حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با حضور آیت الله محسن اراکی عضو شورای خبرگان رهبری و عضو واقعی برگزار شد. مجمع تشخیص مصلحت نظام، علما و پژوهشگران داخلی در بندرعباس برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا