در واکنش به حضور در دوومیدانی/ عذرخواهی بلوری‌زاده از فدراسیون والیبال

دوومیدانی | فدراسیون

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر به دلیل اینکه این حاشیه پس از همکاری مشترک با فدراسیون دوومیدانی ایجاد شده و فدراسیون والیبال از این موضوع اطلاعی نداشت، از فدراسیون والیبال عذرخواهی کرد.

به گزارش میجیک، فدراسیون دوومیدانی در خبری اعلام کرد که پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی دو و میدانی بانوان انتخاب شد. این در حالی است که بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران در رده جوانان انتخاب شده و مدت هاست با این تیم همکاری می کند و به مسابقات اعزام می شود.

پدیده بلوری زاده درباره این گزینه به میجیک گفت: فدراسیون دوومیدانی باید یک سری سیاست ها و مقررات ایجاد کند و شرایطی را فراهم کند که اگر مربیان زن ما برای حضور در دو و میدانی یا با برنامه ریزی تمرینی نیاز به کمک داشتند، بررسی شوند. در کمیته فنی درباره هر مقاله باید بررسی شود تا در نهایت رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی در این باره نظر خود را اعلام کنند. کار من کار میدانی نیست بلکه کار مشاوره است.

وی ادامه داد: البته به فدراسیون دوومیدانی گفتم تا پایان تیرماه در مسابقات والیبال شرکت خواهم کرد اما گفتند که جلسات به صورت آنلاین و خارج از ساعت کاری برگزار می شود. به همین دلیل من هیچ تناقضی ندیدم، اما بحث پست با تیم تا پایان همکاری من با فدراسیون والیبال به تعویق افتاد. البته از نظر رفت و آمد به دلیل مسائل شخصی از رفتن امتناع کردم و در تمرینات تیم در ایران در خدمت بودم. مثل والیبال نیست که با آنها تمرین کنم چون هر ورزشکاری در شهر خودش تمرین می کند.

بلوری زاده در پاسخ به اینکه فدراسیون والیبال از این همکاری اطلاعی نداشت، گفت: از اطلاع از این تصمیم تعجب کردم چرا که گفتند ما چیزی به نام مشاور در ساختار نداریم و این تصمیم در شکل یک سرمربی است، اما در واقع یک مشاوره مشکل ساز است. آقای مطیعی گفت که من با آقایان اسبقیان و خانم کاظمی پور صحبت کرده ام و مجوز گرفته ام، به همین دلیل خواستم بیایم و آقای اسبقیان با رئیس فدراسیون والیبال صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این هماهنگی باید برای وزارت ورزش باشد، گفت: بله، البته فکر می کنم. آقای مطیعی با آقای تقوی هم صحبت کرده است. من هم گفتم سرمربی یک تیم هستم و نمی توانم سرمربی تیم دیگری باشم، اما ایشان گفتند که با آقای اسبقیان صحبت کرده و با فدراسیون والیبال تماس می گیرند.

بلوری زاده در پاسخ به عدم تماس مطیعی با فدراسیون والیبال گفت: پیگیر این موضوع نیستم.

وی سپس گفت: این شبهه وجود دارد که ذهنم درگیر مشکلات ورزشی باشد و از جام چالش والیبال دور باشم اما مدت هاست که صبح و شب برای این مسابقات تمرین می کنیم و هیچکس حاضر نیست دست از این تلاش بردار.» به فدراسیون دوومیدانی هم گفتم هر کمک فکری از دستم بر بیاید انجام می دهم اما بعد از مسابقات در زمین خواهم بود.

بلوری زاده در پاسخ به اینکه شنیده می شود مسئولان فدراسیون والیبال از شما عصبانی هستند که این همکاری را به شما نگفتند، گفت: ممکن است این اتفاق بیفتد. با خانم محمدیان صحبت کردم. گفتند ای کاش به ما خبر می دادی. از آنجایی که صحبتی برای رفتن به تیم و رایزنی بیشتر نشده بود، تناقضی نمی بینم اما این تصمیم باعث ناراحتی فدراسیون والیبال شد. به هر حال هیچکس از اشتباهات بی تقصیر نیست و من عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: آقای تقوی هم این اختیار را به من داد که بین دو تیم یکی را انتخاب کنم اما تا آخر صد در صد والیبال می کنم چون خیلی مهم است. اگر خطایی وجود دارد مرا ببخشید و برای تیم والیبال دفاع می کنم. دو و میدانی هم اولین رشته ام است و چندین بار درخواست همکاری با او کرده ام اما نتوانسته ام. الان هم آقای معتمدی به من لطف داشتند. من از هر طریقی که بتونم کمک میکنم ولی الان مشاور هستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا