مطالب میجیک

در جنگ نرم زنان در خط مقدم هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی در این نشست در گام دوم بیانیه و تشریح جهادی را بیان کرد. وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد در بیانیه گام دوم انقلابی گفت: از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در این بیانیه می توان به تضعیف حصر تبلیغات دشمن و ایجاد امید و ایجاد نگاه خوش بینانه اشاره کرد. از آینده.”

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، تلاش غرب برای اصلاح سبک زندگی غربی در ایران، آسیب های اخلاقی، دینی و سیاسی زیادی را در ابعاد مختلف در کشور وارد کرده است و مقابله با آن نیازمند یک جهاد همه جانبه است. ” خب این جهاد روشنگری است که ما باید در زمینه خانواده انجام دهیم. برای تغییر نگرش در خانواده باید اقدامات دشمن را درک کنیم. اولین قدم تغییر و تغییر طرز فکر و باورهای قبلی و پرسش در مورد ارزش های خانواده است.

وی گفت: مرحله دوم ارائه اطلاعات گام به گام به دختران، زنان و نوجوانان و مرحله سوم نظارت بر دنیای مجازی و دریافت بازخورد برای تغییر تاکتیک است. این یک خطر جدی است که خانواده ما را تهدید می کند. اتفاقی که هفته گذشته در اهواز افتاد نمونه ای از تغییر ارزش ها، نگاه های خانوادگی، انواع روابط و قداست روابط خانوادگی است.

خزعلی ادامه داد: از آنجایی که اخلاص در عمل در مقابله با جنگ بسیار مهم و مؤثر است، اکنون دشمن با تأثیرات مالی و امکانات فراوان در صدد تأثیرگذاری بر رسانه ها و افراد است، اما اخلاص در عمل و ایمان خالصانه و نیت الهی می تواند. این کار را انجام دهید.” نیزه را خنثی کنید.

معاون رئیس جمهور در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید توجه ویژه ای به زنان و خانواده برای تبیین ارزش ها و حفظ هویت دینی و اسلامی داشته باشیم. اگر در جنگ سخت، مردان در جبهه و زنان وظیفه پشتیبانی و حفاظت دارند، امروز در جنگ نرم، زنان در جبهه و مردان باید حمایت کنند، زیرا دشمن هدف است.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کرده اند، از امام سجاد (ع) یاد می کنند.ع) توضیح دادن مجاهدین به نام زمان تولد حضرت زهرا (س)س) از او تا جهاد بصیرت و آشکار شدن خیر و حکمت و حکمت حضرت زینب (س)س) به عنوان جهاد تاریخ تعریف شده است و در پایان به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دعا می کنیم که خداوند ما را هدایت کند تا رزمندگان بزرگ جهاد امروزی باشیم که جهاد تبیین است. دادن.

دکمه بازگشت به بالا