در جام ملت‌های آسیا با تمام وجود جنگیدیم / دختران ایرانی قابل تقدیرند

در جام ملت‌های آسیا با تمام وجود جنگیدیم / دختران ایرانی قابل تقدیرند

میجیک/ خوزستان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: واقعا در جام ملت های آسیا نتیجه چندان خوبی نگرفتیم اما همه بازیکنان جنگیدند و نشان دادند که چه کاری می توانند انجام دهند.

سارا ظهرابی نیا در گفت وگو با میجیک، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان در اولین حضور خود در جام ملت های آسیا، اظهار کرد: به دلیل اینکه اولین حضور ایران در این مسابقات است، سطح مسابقات واقعا بالاست و حضور در این مسابقات واقعاً بالاست. مسابقات برای ما یک تجربه بزرگ است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سطح مسابقه را بالا می دانیم اما همه بازیکنان با انگیزه وارد جام ملت ها شدند و در هیچ بازی خود را بازنده نمی دانیم. درست است، ما نتایج خیلی خوبی نگرفتیم، اما همه بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و نشان دادند که چه کاری می توانند انجام دهند.

کاپیتان خوزستانی تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که به نظر شما تفاوت فوتبال ایران و چین با تایپه چیست؟ وی گفت: چین یکی از تیم های بزرگ آسیا و فوتبال جهان است و حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. این تیم چندین بار قهرمان جام ملت های آسیا شده و به طور منظم در تورنمنت های معتبر و مختلف شرکت می کند. درست است که مقابل این تیم نتیجه قابل قبولی نگرفتیم اما آنچه داشتیم را نشان دادیم و به صراحت باید بگویم که تیم ما به تیم چین نرسید.

وی افزود: تیم چین تایپه نیز تیم قدرتمند و خوبی است. ما قبلاً با این تیم بازی کرده‌ایم و وقتی با این تیم بازی می‌کنم احساس بهتر و نرم‌تری نسبت به چین دارم، اما متأسفانه به دلیل تعداد بازیکنانی که تاج می‌گیرند، شرایط تیم ملی اگر نه بیشتر، سخت‌تر می‌شود. ممکن است از دست بدهد. بیایید فکر کنیم.

ظهرابی نیا گفت دختران ایرانی واقعا در جام ملت ها زحمت کشیدند و مورد تمجید قرار گرفتند و زحمت کشیدند و ناامید نشدند. به هر حال حداقل حضور در این مسابقات تجربه بزرگی برای بازیکنان است و انشاالله همچنان از این تجربه استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند آقای عزیزی خادم و خانم موسوی رئیس و نایب رئیس فدراسیون خیالمان راحت است که نگاهشان به فوتبال بانوان و آقایان یکسان است و البته در یک مسیر هستند. ” بهترین اتفاقی که در فوتبال بانوان ایران می افتد نمایش و حمایت ویژه جامعه است. قطعاً نباید حمایت مسئولان باشد و البته حمایت جامعه و دعای خیر می تواند به بازیکنان کمک کند و این برای ما مهم است. اگرچه ما نمی‌توانیم او را خوشحال کنیم، امیدوارم بتوانیم او را در این راه خوشحال کنیم. به هر حال با نگاه مثبت آقای عزیزی، خادم و فدراسیون باید مسیر روشنی برای فوتبال بانوان ایران باشد.

در پایان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان از ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به خاطر زحمات وی در این دستگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا