دریچه تازه‌ای به روی دختران فوتبالیست ایرانی باز شد /  بازی با اردن روز طلایی “کودایی” بود

میجیک / خوزستان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خوزستانی با بیان اینکه صعود به مرحله نهایی جام ملت ها پنجره جدیدی را برای فوتبالیست های ایرانی باز می کند ، گفت: با این صعود ، اتفاقات خوب زیادی رخ داد و دیدگاه های زیادی درباره فوتبال کودکان زن تغییر کرد و ما به هدف رسیدیم. ”

سارا زهرابی نیا در مورد صعود ایران در مرحله نهایی جام ملت های آسیا با شکست اردن گفت: “اردن تیم بسیار خوبی است و قبل از حضور در مقدماتی جام ملت های آسیا ، در جام های معتبر شرکت کرده و برنده شد.” آنها تقریبا اصلی ترین حریفان هستند. ، اما همه ما قسم می خوریم و به هیچ چیز فکر نمی کنیم ، بلکه فقط به کوهنوردی می پردازیم.

وی افزود: “قبل از بازی با اردن ، ما فقط می توانستیم یک گل در هر بازیکن تیم ببینیم ، که بالا بود و الحمدلله جواب را از تلاش ما گرفت و خانم ایراندوست و فدراسیون جدید مطمئناً تأثیر زیادی در این صعود داشتند. . »تغییر کرده است ، من از شما تشکر می کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال زنان که صعود به مرحله نهایی جام ملت ها پنجره جدیدی را برای فوتبالیست های ایرانی گشوده است ، ادامه داد: با این صعود ، اتفاقات خوب زیادی رخ داد و دیدگاه های زیادی در مورد فوتبالیست های کودکان دختر وجود دارد. تغییر کرد. و می توان گفت که ما آمده ایم ، حتی اگر از این بابت راضی نباشیم و به نتیجه برسیم ، انشاءالله همه را بر روی مرحله بعدی متمرکز کنیم.

وی گفت: “این جاده تقریباً برای همه طرفداران فوتبال و کسانی که حتی می خواهند در یک سختی یک درصد عقب نشینی کنند ، هموار شده است.” این شادی و نشاط می تواند انگیزه ای برای همه بازیکنان فوتبال دختر باشد.

زهرابینیا گفت: “فضای تیم خوب و متفاوت است و همه ما بسیار خوشحال هستیم.”

این فوتبالیست همچنین در مورد عملکرد خوب زهره کودایی ، دروازه بان تیم ملی که موفق شد در بازی مقابل اردن دو پنالتی را مهار کند ، گفت: “همه بازیکنان جان خود را از دست دادند و بازی مقابل اردن یکی از روزهای طلایی و بهترین فوتبال بود. پنالتی به تیم کمک می کند تا خیلی بلند شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه کودایی پنالتی را برای بار دوم اجرا کرد و مجبور نشدیم دوباره جریمه را بگیریم و صعود کنیم ، بسیار خوشحال بودم که هیچ خستگی و غمی احساس نکردم ، و تمام تبعیض ها و خستگی ها از بین رفت زیرا من از آن لذت بردم. بالا رفتن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا