مطالب میجیک

درخواست بسکتبال زنان از فدراسیون پزشکی ورزشی؛ کمک در پرداخت هزینه تست کرونا

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن از فدراسیون پزشکی ورزشی خواست با هزینه تست کرونا به تیم ها کمک کنند.

به گزارش میجیک ، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال ، لیگ برتر بانوان از اول نوامبر آغاز می شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا ، این تیم باید بازیکنان خود را امتحان کند ، اما پرداخت این هزینه ها به دلیل شرایط اسپانسر نگران کننده این تیم است. از نظر زنانه ، با آقایان متفاوت است و گاهی تیم با این مسئله مشکلات جدی دارد.

نازی طائرپور ، سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن در گفت وگو با میجیک ، از فدراسیون پزشکی ورزشی خواست که به تیم بانوان در پرداخت شهریه کمک کند و گفت: “ما همه بازیکنان را هر ساله بیمه می کنیم و هرگز از آن استفاده نکرده ایم. امیدوارم”. با توجه به شیوع کرونا ، فدراسیون پزشکی ورزشی به باشگاه کمک می کند تا هزینه آزمایشات را کاهش دهد زیرا ما باید در چندین مرحله تلاش کنیم و باید زمان زیادی را صرف کنیم ، بنابراین اگر فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه را کاهش دهد کمک بزرگی به تیم خواهد بود.

وی افزود: شرایط بسکتبال بانوان بسیار متفاوت از مردان است ؛ بسیاری از تیم ها اسپانسر قدرتمندی ندارند و برخی از آنها بودجه مشخصی دارند ، بنابراین پرداخت هزینه آن دشوار است ، علاوه بر این هزینه هایی از جمله مسکن و غذا برای بازیکنان داریم.

بسته شدن مسابقات تاثیری در آمادگی ما نداشت

طائرپور درباره شرایط تمرین آن زمان گفت: ما ابتدا تمرینات بدن سازی و بسکتبال را هر روز شروع کردیم و بازیکنان اکنون آماده هستند. تمرینات بدن سازی ما با تاخیر در لیگ متوقف نمی شود ، بنابراین مشکلی با این موضوع نداریم و تاثیری در آمادگی بازیکنان ندارد. البته فکر می کنم تیم دیگر هم آماده است. علاوه بر این ، لیگ به دعوت ششم اکتبر برگزار می شود و رقابت شغلی مشخص می شود.

وی درباره این مسابقات گفت: “همه تیم ها باید در یک شهر کار کنند و قرنطینه خواهد شد.” با توجه به تعداد تیم های تهران بسیار بیشتر از یک شهر ، این مسابقات در تهران برگزار می شود. البته من تعجب می کنم که آیا بازیکنان تهرانی باید قرنطینه شوند یا بتوانند بعد از هر مسابقه به خانه خود بروند.

سرمربی تیم بانوان گروه بهمن درباره تیمی که تاکنون آمادگی خود را برای پیوستن به لیگ اعلام کرده است گفت: آنها تیم خوبی هستند و جذب خوبی انجام داده اند. من فکر می کنم امسال شاهد رقابت بهتری خواهیم بود زیرا به طور کلی تیم ها ادعا می کنند. البته ما تجربه بازی در چنین شرایطی را نداریم و ارائه نظر در مورد مسابقات دشوار است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا