مطالب میجیک

درخواست ابتکار از رییس قوه قضاییه درباره پرونده‌های اسیدپاشی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه ابتکار مربوط به اسید است افشانه وی در کشور گفت: متأسفانه مواردی در زمینه اسید وجود دارد. افشانه در آن کشور است که پس از جنایت جنایی پیگرد قانونی انجام نمی شود. ممکن است از پیگیری دلایل یا نیروهای سیاسی جلوگیری شود ، یعنی نگرانی و پشیمانی. وقتی آقای رئیسی رسید ، امید به این امر وجود داشت موضوع او ناگزیر وارد عمل خواهد شد و مشکل را حل خواهد کرد و جرم و جنایت افزایش خواهد یافت ، به ویژه مشکل اسیدپاشی ، که یکی از بدترین و خشن ترین است. خیلی رفتار – اخلاق

او ادامه می دهد: امرین اکنون بسیاری از جنایات توسط آژانس های امنیتی ، اطلاعاتی و اجرای قانون تحت پیگرد قانونی قرار دارند. البته این اتفاق می افتد. ما از تأمین امنیت در کشور بسیار سپاسگزاریم ، اما اسیدپاشی یک مشکل واضح و بدون عارضه است و با تحقیقات اولیه تکمیل می شود. س isال این است که چرا پرونده رسیدگی نشده است؟ این س greatال بزرگی است که از افکار دیگران خارج نخواهد شد.

ابتکار گفت: “ما قوانینی داریم که مجازات ها و قانون را در این زمینه افزایش می دهیم.” موضوع واضح است که این قانون در مجلس تصویب و در شورای نگهبان تصویب شده است و این مشکلی برای افزایش عاملان اسیدپاشی است ، اما چرا می توانیم در حال لغو قانون هستیم؟ یکی از دلایل این است که برخی ممکن است تصور کنند که از این عمل مصون هستند ، اما استفاده از عنوان خالص یا عنوان سیاسی ، یعنی استفاده از سپر یا سپر سیاسی برای توجیه اعمال و رفتار مجرمانه امری مقدس است.

وی ادامه داد: اعمال مجازات اسیدپاشی و سایر قوانین مانند حفظ امنیت زنان خلا gapهای قانونی را پر می کند. موضوع روشن و شفاف است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تأکید کرد: عزت جامعه مسلمانان و دین ما بدون بررسی قضایی و اجرای عدالت چنین رفتاری ندارد و این به ذهن و ضمیر مردم نسبت به اصول عدالت آسیب می رساند. بنابراین ، این یک مسئله بسیار مهم است ، خصوصاً در مواردی که مکرراً به وجدان آسیب می رسانند. قانون کیفری بسیار قوی است که قبلاً در مجلس خدمت می کرد و باید اجرا شود. ما به این موضوعات می پردازیم زیرا مطالبات عمومی این جامعه تنها مطالبات زنان است.

ابتکار عمل حاکم است: “عدالت باید بدون هیچ مشکلی بدون در نظر گرفتن حاشیه اجرا شود ، بنابراین این کار منعی ندارد ، برخی تصور نمی کنند که مرزها را ایمن می کنند و اکنون افراد ، گروهها یا کسانی هستند که از آنها حمایت می کنند.” این امر مستلزم دستور صریح یک دادگستری محترم برای رسیدگی به مواردی مانند اسیدپاشی به اصفهان است که واقعاً بر افکار عمومی تأثیر می گذارد. جری به حالت تعلیق درآمده است تا با آن برخورد شود.

دکمه بازگشت به بالا