دختر تاریخ‌ساز پینگ‌پنگ: فکر نمی‌کردم حتی یک بازی را هم ببرم/ انگیزه گرفتم که جا نزنم

دختر تاریخ‌ساز پینگ‌پنگ: فکر نمی‌کردم حتی یک بازی را هم ببرم/ انگیزه گرفتم که جا نزنم

ملیکا کرمی گفت قبل از مسابقات قهرمانی آسیا فکر نمی کرد که برنده شود و نمی داند 16 بازیکن برتر را شامل شود.

به گزارش میجیک ، کا ملیکا کرمی ، بازیکن 20 ساله تیم ملی تیم ملی تنیس روی میز ایران ، موفق شد به عنوان اولین زن ایرانی در بین 16 بازیکن برتر مسابقات انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد.

کرمی در گفت وگو با میجیک ، دستاوردهای خود را در بخش های انفرادی این مسابقه به اشتراک گذاشت و گفت: “قبل از مسابقه ، من به این مرحله فکر نکردم ، زیرا اولین تجربه من در مسابقات بزرگسالان آسیا بود و رقابت بالا بود. به ویژه در آسیا ، زیرا کشورهایی مانند ژاپن ، کره شمالی ، چین و تایپه وجود دارد ، سطح بسیار بالا است و من فکر نمی کنم که در یک بازی به هیچ عنوان برنده شوم ، اما خوشبختانه 16 بازیکن به دست آوردم. رتبه رقیب در جدول 32 نفره حدود 600 است ، در حالی که رتبه جهانی من 1107 است.

وی افزود: “در ابتدا نمی دانستم بهترین بازیکن 16 در آسیا به چه معناست ، اما زمان من طولانی است و به شما تبریک می گویم ، بسیار خوشحالم. از سوی دیگر ، نتایج بهتری نسبت به سالهای گذشته گرفتیم. . قبلا ، ما آن را دریافت نمی کردیم. با بسیاری از کشورها رقابت کنید ، اما اکنون این اتفاق نمی افتد. پیشرفت این پینگ پنگ و این واقعیت که ما می دانیم که ما مهارت هایی برای دستیابی به موقعیت های بالاتر داریم ، من بسیار انگیزه دارم و اگر روزی یک درصد خسته ام ، مرا مجبور به ادامه تمرین کنید و تسلیم نشوید.

کرمی به عملکرد ایران در تیم قهرمانی آسیا که رتبه نهم را دارد اشاره کرد و گفت: هدف ما بیشتر کسب سهمی از جام جهانی چین است که باید جزو 10 تیم برتر باشد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. سال ، چون چین و کره شمالی آنجا نبودند ، شاید ما در تیم اصلی هشتم بودیم ، اما به قزاقستان باختیم و با بدشانسی شکست خوردیم.

وی به هزینه هنگفت پینگ پنگ برای ارسال تورهای بین المللی و بهبود رتبه اشاره کرد و گفت: شرط جدید رتبه بندی این است که ما باید در مسابقات ماهانه شرکت کنیم ، اما برای سفر باید 50 ، 60 میلیون والدین پرداخت کنیم. ، و در صورت عدم وجود حامیان مالی ، مطمئناً خانواده ها نمی توانند ، زیرا گسترش باید پیوسته برای افزایش رتبه ها باشد.

کرمی در مورد اهداف تنیس روی میز گفت: مطمئناً کسب سهمیه المپیک و ادامه مرحله یک چهارم نهایی المپیک یکی از اهداف است ، اما برای کسب مدال در این بازی گام به گام و طولانی مدت به طول می انجامد. برنامه ریزی.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا