دختری با رویای بهترین شدن در جهان

سومین شکست تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی جهان مقابل قزاقستان

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در گفت و گو با فدراسیون جهانی هندبال هدف بزرگ خود را تبدیل شدن به بهترین دروازه بان جهان عنوان کرد.

به گزارش میجیک، فاطمه خلیلی، دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل نروژ در جام جهانی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم ملی بانوان ایران که در مرحله گروهی با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است، با نتیجه 41 بر 9 مغلوب نروژ شد. اما دروازه بان تیم ملی ایران به دلیل محدودیت های متعدد به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

فاطمه خلیلی در گفت و گو با سایت فدراسیون جهانی هندبال درباره حضورش در مسابقات جهانی گفت: آرزوی حضور در مسابقات جهانی را داشتم. حضور در مقابل یک بازیکن بزرگ برای من باعث افتخار است. من همیشه این بازیکنان و تیم ها را در صفحه وب دنبال می کنم. خیلی حس عجیبیه بازی با بازیکنان بزرگ یک افتخار است.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: فوتسال را شروع کردم. پنج ماه در این زمین بودم و بعد از آن با نظر مربی وارد هندبال شدم. 9 سال است که در تیم ملی ایران بازی می کنم. امسال برای اولین بار لژیون شدم و در تیم آنادولو آنتالیا ترکیه بازی کردم.

خلیلی هدف خود را از انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان جهان عنوان کرد و گفت: تمام زندگی ام را وقف هندبال کرده ام و می توان از او به عنوان زندگی هندبال نام برد. من با هندبال زندگی می کنم. من خیلی تلاش کردم تا به هدف اصلی خود که بهترین دروازه بان جهان است برسم.

وی افزود: حتی تجربه تماشای کلیپ های دروازه بان های کشورهای دیگر را نیز به دست آوردم. همانطور که می بینم، بهترین بازیکن از تیم برنده همیشه در پایان هر بازی انتخاب می شود. بنابراین فکر نمی کنم بعد از بازی با نروژ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم.

خلیلی درباره احساسش پس از اعلام نامش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: بعد از بازی با وجود اینکه اسمم خوانده شد، نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است، فقط زمانی می دانستم که چه اتفاقی افتاده است که آن زن به من نزدیک شد و به من یک پیام داد. عروسک و دوستانم مرا در آغوش گرفتند من خیلی خوشحال بودم و باورم نمی شد.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: این را در رویاهایم می دیدم و تصور می کردم اما حالا این اتفاق افتاده است. هضم آن در آن زمان واقعا سخت و غیر قابل باور بود. فکر می‌کنم این اتفاق به بسیاری از دختران ایرانی دیگر انگیزه می‌دهد، حتی آن‌هایی که هندبال بازی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا