دختران کشتی‌گیری که برای اولین بار طلا گرفتند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان گفت: کشتی گیرانی که در مسابقات بین المللی قرقیزستان مدال طلا گرفتند برای اولین بار به مسابقات بین المللی اعزام شدند.

به گزارش میجیک، هشتمین دوره مسابقات بین المللی گرندپری بین المللی ارکین بایف توسط قرقیزستان برگزار شد که فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن 3 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند. . 75+ کیلوگرم

آنا براتی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران در گفت وگو با میجیک، به این رقابت ها اشاره کرد و گفت: برای اولین بار از سال 94 که زیر نظر فدراسیون کشتی بودیم، سه مدال طلا در مسابقات بین المللی کسب کردیم. مسابقات.” اولین دریافت کننده طلا تحویل داده شد، اما عملکرد عالی بود. سه نفر دیگر که تجربه بیشتری دارند، ترس و استرس دارند، زیرا با دشمنی که با آن روبرو شده اند روبرو می شوند. علاوه بر این، داور به ما آسیب زد، چون قضیه به هم خورد و در فینال شکست خورد.

وی در ادامه به تیم های حاضر در این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: ایران، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان و اوکراین حضور داشتند. قرقیزستان و قزاقستان هر کدام سه تیم به ما می دهند و هر بار که از روی میز بلند می شویم قرقیزی یا قزاقستانی می خوریم. حریف اصلی ما همیشه این دو کشور بوده اند که خوشبختانه ما به آنها افتخار کردیم.

براتی درباره برنامه کشتی بانوان گفت: خوشبختانه فدراسیون کشتی از بخش بانوان حمایت زیادی می کند. آقای دبیر اگرچه نتوانست تیم را به مسابقات بفرستد، اما این کار را انجام داد و این یک آزمون جدی برای ما بود که بتوانیم روی مسابقات جهانی تمرکز کنیم. ما برنامه هایی مانند کلاس های مربیگری و داوری برای بانوان داریم و همچنین منتظر اعلام تقویم اتحادیه جهانی هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا