مطالب میجیک

دختران هندبال ایران: حضور در قهرمانی جهان تجربه بزرگی بود

ملی پوش هندبال ایران گفت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما حس بسیار خوبی است و می توانیم با تیم های بزرگی که در بالای جدول جهانی هستند رقابت کنیم و سطح و جایگاه خود را پیدا کنیم.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال دختران ایران در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مقدونیه شمالی با کسب عنوان شانزدهم به کار خود پایان داد و با دو برد و یک باخت در مراحل اولیه تاریخ ساز شد و به جمع 16 تیم برتر راه یافت. در جهان.

بانوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با مقدونیه شمالی، ازبکستان و سنگال همگروه شدند. 19-31.

آنها در دور دوم این مسابقات با ایسلند و سوئد همگروه شدند و مقابل ایسلند با نتیجه 17 بر 28 و سوئد با نتیجه 19 بر 39 شکست خوردند. آنها پس از این دو شکست با نتیجه 30 بر 38 مغلوب رومانی شدند و در رده سیزدهم تا شانزدهم قرار گرفتند و برزیل آخرین حریف آنها در این مسابقات بود که با نتیجه 26 بر 29 شکست خورد و در رده شانزدهم قرار گرفت.

ملی پوش هندبال ایران پس از آخرین دیدار مقابل برزیل، حضور در این مسابقات را تجربه خوبی دانست.

در ادامه گفت و گوی مائده اسحقی بازیکن گوش چپ و شقایق چراغی بازیکن خط بانوان تیم ملی با میجیک را می خوانید:

دختران هندبال ایران: حضور در مسابقات جهانی تجربه بزرگی است

مائده اشاک، بازیکن شماره 88

مائده اسحقی درباره دیدار فینال تیم ملی هندبال جوانان مقابل برزیل در مسابقات جهانی گفت: بازی بسیار خوبی بود، بازی را در دور اول به پایان رساندیم. در نیمه دوم 15 دقیقه بازی را کنترل کردیم و همه چیز خوب پیش می رفت اما بعد از آن خسته بودیم و متاسفانه موقعیت های زیادی را از دست دادیم. البته از نظر آمادگی بدنی کم نداشتیم و خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم روحیات خود را از دست دادیم که باعث شد تنها با سه امتیاز شکست بخوریم.

بازیکن گوش چپ تیم ملی هندبال جوانان گفت: این اولین حضور ما در مسابقات جهانی است. این یک تجربه فوق العاده برای هر دختر ایرانی است. ما مقابل یک تیم بزرگ خارجی بازی می کنیم و این تفاوت ما با دیگر دختران فوتبال ایران خواهد بود. از این تجربه در مسابقات دیگر استفاده خواهیم کرد و هر روز پیشرفت خواهیم کرد.

دختران هندبال ایران: حضور در مسابقات جهانی تجربه بزرگی است

شقایق چراغی بازیکن شماره 10

شقایق چراغی، خط کش تیم ملی هندبال نوجوانان دختر نیز به میجیک گفت: بازی فوق العاده ای بود. در ابتدای بازی از تیم برزیل پیش بودیم اما در نیمه دوم به دلیل اشتباهات فردی و گروهی این بازی را واگذار کردیم. آنها مدام تاکتیک ها و موقعیت های حمله و دفاع خود را تغییر دادند و باعث شدند تیم ما از هم بپاشد و نتواند برنامه موجود را اجرا کند.

وی در خصوص حضور تیم ایران در مسابقات جهانی گفت: خیلی خوب است که دختران ایرانی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند، می توانیم با تیم های بزرگی که در راس هندبال جهان هستند رقابت کنیم. جدول و سطح و جایگاه خود را پیدا کنید شرکت در این مسابقه حس بسیار خوبی است و کسب مقام شانزدهم برای ما تجربه خوبی است امیدوارم بتوانیم در سال های آینده در سطح دیگری به این مسابقات بیاییم و جایگاه بهتر و بالاتری را کسب کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا