دختران فوتسالیستی که به کرونا مبتلا شده‌اند

دختران فوتسالیستی که به کرونا مبتلا شده‌اند

تا به امروز ، تست های تاج چندین دختر در لیگ برتر فوتسال مثبت بوده است.

به گزارش میجیک ، شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به به تعویق افتادن مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر بانوان شد اما پس از چند ماه تاخیر ، فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفت و 3 آگوست را به عنوان تاریخ این تیم اعلام کرد. این در حالی است که چهار تیم در این مرحله (ملی درواز اهواز ، مس رفسنجان ، هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران) موظف هستند تا قبل از شروع تمرین ، تاج های تاج را از بازیکنان و کارکنان بگیرند.

تیم فوتبال خراسان اولین تیمی بود که بازیکنان را مورد آزمایش قرار داد و پس از چند روز مشخص شد که در آزمایش اولیه ، 5 بازیکن و کارکنان این تیم دچار عفونت تاج شده اند ، اما پس از آزمایش دوم ، فاطمه شریف (سرمربی) فوتبال خراسان رضوی) اعلام کرد که 25٪ تیم آزمایش مثبت کرده اند.

از سوی دیگر ، مس رفسنجان پس از تست منفی بازیکنان ، تمرین را قبل از تیم دیگر آغاز کرد ، اما سایپا تهران نیز پس از تست اعلام کرد که دو بازیکن این تیم به بیماری قلبی عروق ویروس کرونا مبتلا هستند. البته شنیده شد که یکی از بازیکنان و یکی از پرسنل آزمایش شده از این تیم وجود دارد.

شرایط دیگر تیم در این مرحله هنوز مشخص نیست و هنوز هیچ خبری از تلاش برای تست بازیکن ملی پوش حفاری اهواز در دست نیست. سرمربی تیم ، مینا بارانی ، یک بار به میجیک گفت که مجوز تمرین از وزیر نفت دریافت نمی کند و تا زمان صدور مجوز ، آزمایش و تمرین نخواهد داشت.

در این شرایط مشخص نیست که مسئولان فدراسیون چه تصمیمی بگیرند. البته شنیده شده است که زمان مسابقه طی یک هفته برگزار می شود ، اما هنوز هیچ اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است ، و هنوز مشخص نیست کمیته زنان چگونه این مسئله را حل می کند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا