مطالب میجیک

دختران دوومیدانی را رها نکنید/ مسابقات مهمی داریم باید با برنامه پیش برویم

زهرا نبی زاده گفت: دخترانی هستند که در ورزش و زنان دارای استعداد هستند که در صورت حمایت می توانند برای ایران مدال آسیایی کسب کنند.

به گزارش میجیک، دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر روزهای 29 و 30 مهرماه در خرم آباد برگزار شد و با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید.

زهرا نبی زاده، هم مربی دوومیدانی و هم از اعضای کمیته ویژه بانوان فدراسیون در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: جا دارد از فدراسیون تشکر کنیم که علیرغم شیوع تاج، مسابقات را به خوبی اجرا کرد. مسابقات خوب بود و میزبان خرم آباد خیلی خوب بود. سطح رکورد دختران نیز بسیار خوب است و ما فکر نمی کنیم که اگر زمانی برای رقابت وجود نداشته باشد، آنها هرگز این رکورد را در این فصل به ثبت نرسانند.

وی افزود: سارینا ساعدی که ورزشکار من است با پرش سه پله رکورد شخصی خود را شکست و در پرش طول رکورد باشگاهی را شکست. فاطمه محیطی زاده با هفت رکورد ملی جوانان و حدیثه رئوف در ماده 3000 متر با مانع رکورد ایران را شکستند. در مجموع رکورد خوبی داریم و مسابقات در سطح خوبی برگزار می شود. علاوه بر این، این مسابقات نیز انتخابی تیم ملی است و تعدادی از این ورزشکاران به اردوی کشور می پیوندند.

یکی از اعضای کمیته ویژه بانوان فدراسیون درباره وضعیت رده پایه در بخش بانوان اظهار کرد: ورزشکاران رکورد خوبی را شکستند که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدال کسب می کنند. او قول می دهد و پشتوانه بزرگی برای تیم ملی بزرگسالان خواهد بود. این دختران باید امکانات و اردوهای منسجمی داشته باشند و به دلیل استعدادهایی که در صورت سرمایه گذاری در آینده نتیجه می دهند، عقب نمانند.

نبی زاده ادامه داد: مسابقات مهمی مانند مسابقات داخل سالن آسیا و جهان و جوانان آسیا و جهان را پیش رو داریم. اگر از تیم جوانان فعلی حمایت شود، نتایج خوبی در آسیا کسب خواهند کرد. فدراسیون باید حمایت کند و برنامه را پیش ببرد. تمرینات و اردوهای منسجمی در خارج از کشور خواهیم داشت و با انجام این کار نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا