مطالب میجیک

دختران جوان هندبال ایران بعد از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟

مائده شهبازی گفت: باعث افتخار ماست که جزو اولین مدال آوران هندبال بانوان هستیم.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال دختران ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان با سه برد مقابل هند، تایلند و ازبکستان و یک باخت مقابل قزاقستان با کسب 6 امتیاز به کار خود پایان داد.

جایگاه اسلوونی و دو سهمیه جام جهانی 2022 هنوز مشخص نیست، زیرا هنوز دو بازی در این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود. به گفته کادر فنی، کسب مدال برای تیم ملی ایران امری اجتناب ناپذیر است. این اولین مدال تیم ملی دختران جوان در تاریخ ورزش ایران خواهد بود.

یارمحمدی توسکی: با تلاش و همدلی بازی را بردیم

الناز یارمحمدی توسکی، بازیکن تیم ملی ایران پس از پیروزی شیرین مقابل ازبکستان و تکمیل مدال به میجیک گفت: با آنالیز کادر فنی و برنامه موجود می توان بازی را از صفر شروع کرد. ما با تلاش و همدلی بازی را بردیم و مردم از این برد خوشحال هستند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال دختران درباره عملکرد در این رقابت ها گفت: از عملکرد بسیار راضی هستم. من در رده سنی نوجوانان هستم، اما در رده جوانان نیز می توانم عملکرد خوبی داشته باشم.

یارمحمدی طوسکی ادامه داد: از فدراسیون تشکر می کنم که به تیم ما اعتماد کرد و ما را به بازی های آسیایی فرستاد. خوشبختانه ما نیز با جهانی شدن به این باورها پاسخ می دهیم. همچنین از مربی و خانواده ام تشکر می کنم که در همه شرایط از من حمایت کردند.

دختران جوان فوتبال ایران پس از تاریخ سازی در آسیا چه گفتند؟

الناز یارمحمدی توسکی

شهبازی: افتخار می کنیم که جزو اولین مدال های این رشته هستیم

مائده شهبازی دیگر بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان دختر نیز در گفت وگو با میجیک، درباره عملکرد این تیم گفت: تیم ما به دلیل زمان کم تا بازی اردوهای زیادی ندارد. با این حال موفق شدیم در سه دیدار مقابل تایلند، هند و ازبکستان پیروز شویم.

وی گفت: باید از فدراسیون تشکر کنم که به این تیم که در کمترین زمان ممکن شکل گرفت، اعتماد کرد. با تلاش کادر فنی و حمایت توانستیم به فدراسیون اعتماد کنیم.

وی در خصوص سطح مسابقات قهرمانی بانوان جوان آسیا گفت: سطح مسابقات بسیار بالاست اما با آنالیز کادر فنی خوب می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما سه بازی را باختیم. بازی اول مقابل قزاقستان یک بازی تدارکاتی بود و نتوانستیم در آن بازی پیروز شویم.

شهبازی ادامه داد: مدال ما فینال است و اینکه جزو اولین مدال های هندبال بانوان باشیم باعث افتخار خواهد بود. تشکر ویژه از مربیان و خانواده ای که همیشه برای رسیدن به اینجا به ما کمک کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا