مطالب میجیک

دختران تکواندوکار به دنبال افتخارآفرینی در پارالمپیک پاریس

مربی تیم ملی پاراکواندو بانوان گفت: تیم پاراکواندو بانوان با نتایج و نمایش های موفق راه درازی را طی 3 سال پیموده است.

به گزارش میجیک، عاطفه کشاورز ضمن ارزیابی عملکرد بانوان پاراکواندو در مسابقات قهرمانی بین المللی جام رئیس فدراسیون جهانی گفت: در این مسابقات که 20 امتیازی است 14 کشور و 76 ورزشکار شرکت کردند و تیم ایران با 9 ورزشکار موفق به کسب 4 مدال طلا شد. . ، 2 مدال نقره و یک مدال برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. عملکرد بانوان در این مسابقات رضایت بخش بود و انتظارات را برآورده کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه پارالمپیک پاریس نیز در مسابقات توزیع می شود یا خیر؟ وی افزود: از آنجایی که این مسابقات رتبه بندی شده برای افزایش امتیاز ورزشکاران است و سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع نمی شود. اکنون عبدالله پور در پاراکواندو بانوان یک سهمیه کسب کرده است و امیدواریم دو سهمیه دیگر کسب کنیم.

مربی تیم ملی پاراکواندو خاطرنشان کرد: از سال 99 که پاراکواندو بانوان به طور رسمی تأسیس شد، نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و بانوان در 3 سال پیشرفت کردند. در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین هرگز تصور نمی کردیم که از 6 ورزشکار 6 مدال کسب کنیم و عملکرد آنها شگفت انگیز بود. با پتانسیل پاراکواندو بانوان مطمئنم این بار در بازی های پارالمپیک پاریس روی سکو خواهیم بود.

کشاورز گفت: رایحه شهاب که برای اولین بار به پارالمپیک توکیو اعزام شده بود پنجم شد اما این بار فقط برای گرفتن سکو به پارالمپیک می رویم.

وی از اعزام یک تیم پاراکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا در چین در پایان اسفندماه خبر داد و افزود: این مسابقات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است و تلاش می کنیم با دو نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کنیم تا تعداد نفرات افزایش یابد. سهمیه ما.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا