مطالب میجیک

دبیر فدراسیون تنیس روی میز: سهمیه المپیک ریو را میلی‌متری گرفتیم/ زنان آمادگی خوبی دارند

پیمان حسنی گفت: فاصله زنان تنیس روی میز ایران و رقبا در مسابقات مقدماتی المپیک آسیای میانه کم است و آنها از نزدیک رقابت می کنند.

به گزارش میجیک ، مسابقات انتخابی قهرمانی المپیک جهانی از 15 اکتبر تا 15 مارس و مسابقات انتخابی المپیک آسیا از 18 مارس تا 20 مارس برگزار می شود. ندا شهسواری و شیما صفایی از ایران صبح روز 18 اسفند به این مسابقات اعزام شدند تا در کسب سهمیه با موفقیت تلاش کنند.

پیمان حسنی درباره آمادگی تیم ایرانی به میجیک گفت: “به دلیل گسترش کرونا و عدم مجوز برای برپایی اردوها ، بازیکنان از سال 1999 تمرینات خود را در شهرها آغاز کردند. فدراسیون همچنین تجهیزات لازم را فراهم کرد و برنامه مربیان تیم ملی را لغو کرد. ملی تیم همچنین به دلیل بهبود شرایط برگزار شد. در همان زمان ، شرکت در دو سطح لیگ به او کمک کرد و سرانجام تیم ترکیه هفته گذشته به ایران آمد و با بازیکنان ما چادر درست کرد. من فکر می کنم بازیکنان از نظر فنی آماده هستند و ذهنی برای شرکت در مقدماتی المپیک و ما باید ببینیم که در طول مسابقات چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد شانس کسب سهمیه ایران گفت: “در دو دوره قبلی این سهمیه در رقابت نزدیک و میلی متر با قزاقستان به دست آمد و این دوره مانند قبل است ، یعنی ما تفاوت چندانی با حریفان خود نداریم. در به راحتی برنده شوید ، اما بازیکنان او آماده است تا به تمریناتی که انجام می دهد توجه کند. البته قزاقستان و ازبکستان نیز بازیکنان خوبی دارند و آماده هستند. امیدوارم بازیکنان بتوانند وضعیت ایران را تا روز بازی حفظ کنند و مثل فصل قبل سهمیه بگیرید.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این س ofال که آیا رنگ بازیکنان قزاقستان ملاک سطح بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی است؟ وی گفت: “هر کسی که در مسابقات دیگر شرکت کند و امتیازات بهتری کسب کند ، رتبه های بالاتری کسب خواهد کرد ، بنابراین این به معنای کیفیت فنی بالاتر نیست ، اما در نهایت ، زیرا آنها رقابت زیادی دارند ، قطعاً تجربه بیشتری در مسابقات بین المللی خواهند داشت “”

وی درباره چگونگی جمع شدن تیم ها در مسابقات مقدماتی المپیک آسیای میانه گفت: در این مسابقات 6 بازیکن حضور داشتند که به دو گروه تقسیم شدند. طبق قوانین ، دو بازیکن از یک کشور نمی توانند یک گروه باشند و به دو گروه تقسیم می شوند.

حسنی برای پاسخ به س questionsالات بازیکنان ایرانی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارید؟ وی اظهار داشت: هر دو بازیکن ما برای آماده سازی خوب هستند ، زیرا فدراسیون برای هر دو امکاناتی فراهم می کند و شرایط یکسان است ، این به روز مسابقه بستگی دارد ، اما اگر از راه دور مشاهده شود ، زیرا ندا در این مسابقات شرکت کرده است و المپیک دو بار و تجربه بیشتری دارد ، او با آرامش بیشتری بازی می کند. شیما اولین کسی است که کمی سخت است ، اما اگر بتواند اجرا شود ، می تواند انتخاب خوبی برای سهمیه باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا