اقتصادی

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

میجیک/خوزستان مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: هم استانی ها از تردد غیرضروری در محور استان خودداری کنند.

به گزارش میجیک، مرکز مدیریت راه های اداره کل در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش شدید باران در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از تردد غیرضروری در محورهای ارتباطی خودداری کنند.

در این اطلاعیه با نشان دادن کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، تصریح کرد: در ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی ورودی به خوزستان و با توجه به شدت بارندگی، هم استانی ها از تردد در محدوده خودداری کنند. حومه و ارتفاعات

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های استان، محور شمالی، شرقی و مرکزی استان شاهد بارندگی شدید دیگری بوده است که مناسب برادران عزیز استانی است، در صورت تردد در این محور با رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنید. . و مسافت طولی مناسب را در نظر بگیرید و قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده با شماره 141 تماس بگیرید.

همچنین با توجه به احتمال رعد و برق در مناطق روستایی و کوهستانی از تردد غیر ضروری خودداری شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا