مطالب میجیک

خزعلی خطاب به تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران: افتخار به شما زنان قهرمان

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به گفتگو با مربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران نوشت: با وجود پوششی که برخی فکر می کنند مانع تحرک و موفقیت می شود، قهرمان زن کشور بنیانگذار و صاحب این سبک کشتی است. در آسیا می توانند مرکز را مانند قرقیزستان و ازبکستان پشت سر بگذارند.

به گزارش میجیک، انسیه خزعلی وی در صفحه توئیتر خود درباره رقابت های کشتی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی ایران در این رقابت ها نوشت: امروز با خانم نقیبی مربی کشتی و استاد دانشگاه صحبت کردم که باعث افتخار کشورمان شد و ایران را در جایگاهی قرار داد. قهرمان آسیا خانم بابایی کهرمن که مدال طلای کشتی را کسب کرد، این دو مشتاق تقدیم مدال به شهدا هستند.

وی در توئیتی دیگر ادامه داد: قهرمان زنی که با وجود پوششی که برخی آن را مانع تحرک و موفقیت می دانند، می تواند کشورهای پایه گذار و صاحبان این سبک کشتی در آسیای میانه مانند قرقیزستان و ازبکستان.”

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: وی از احترام و استقبال کم نظیر دختران ایرانی از تیم کشتی و افتخاری که به توانایی های خود حتی در پوشیدن لباس احساس می کنند، گفت: این نشان دهنده استقلال این تیم است. رویکرد و اصرار بر هویت و ارزش ها.

خزعلی همچنین در توئیتی دیگر درباره دلیل ایستادن این مربی مرد بر سکوی مقام دوم و سوم کشتی فرنگی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: پرسیدند چرا مردان بر سکوی دوم و سوم کشتی بانوان ایستادند؟ ایران از میان 17 تیم شرکت کننده تنها تیمی است که مربی زن دارد و با کسب عنوان قهرمانی توانایی بانوان را به جهانیان نشان داد. این کشور ماست که به جای شعار، برای شکوفایی استعدادهای زنان تلاش می کند. به تو بانوی قهرمان افتخار می کنم.”

خزعلی به تیم ملی کشتی بانوان ایران گفت: به شما بانوان قهرمان افتخار می کنم

خزعلی به تیم ملی کشتی بانوان ایران گفت: به شما بانوان قهرمان افتخار می کنم

خزعلی به تیم ملی کشتی بانوان ایران گفت: به شما بانوان قهرمان افتخار می کنم

خزعلی به تیم ملی کشتی بانوان ایران گفت: به شما بانوان قهرمان افتخار می کنم

به گزارش میجیک، رقابت های کشتی فرنگی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا روزهای اول و دوم خرداد ماه سال جاری به میزبانی ازبکستان برگزار شد و بانوان کشتی گیر ایرانی توانستند در سبک های آزاد و کلاسیک بر سکوی قهرمانی بایستند.

سپیده بابایی بازیکن وزن 55 کیلوگرم تیم ملی ایران که در سبک کلاسیک این مسابقات به مدال نقره دست یافت، این مدال را به شهید تهرانی مقدم تقدیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا