خرداد زمان آغاز اردوی تیم‌های ملی هندبال زنان

اردوی تیم ملی هندبال بانوان در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان قرار است با پایان لیگ برتر آغاز شود.

به گزارش میجیک، هندبال بانوان ایران روز شلوغی دارد. مسابقات جهانی هندبال دختران و نوجوانان، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا از برنامه‌های هندبال بانوان ایران در سال آینده است.

به گفته نایب رئیس بانوان فدراسیون، قرار است اردوی تیم ملی جوانان و این تیم پس از پایان لیگ آغاز شود. حتی جلسات تدارکاتی برای رده های جوانان و نوجوانان برگزار شد. اردوی تیم ملی هندبال بانوان نیز قرار است پس از معرفی کادر فنی از نیمه اول خردادماه آغاز شود.

افسانه دهقانی در گفت وگو با میجیک، درباره آغاز اردوی تیم ملی هندبال بانوان (بزرگسالان، نوجوانان و نوجوانان) گفت.: امسال در بخش بانوان مسابقات زیادی داریم اگر بخواهیم به ترتیب پیش برویم، اولین قهرمانی جوانان جهان (اول تیرماه)، قهرمانی جوانان جهان (8 مرداد)، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی (نیمه دوم مرداد)، قهرمانی بانوان آسیا. (آذر) خواهد. البته اگر دختران ما به بازی های آسیایی هانگجو اعزام شوند، این مسابقات را هم خواهیم داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال ادامه داد: البته فرصت های ما در هر سه رده محدود است، بنابراین اولویت بندی نمی کنیم و بلافاصله پس از یک بازی لیگ برتر اردوهای جوانان و نوجوانان را آغاز می کنیم. بالاخره لیگ برتر در هفته آخر اردیبهشت ماه به پایان می رسد. تغییر خاصی در کادر فنی تیم ملی جوانان نداریم و با همین ترکیب ادامه می دهیم.

دهقانی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان را بعد از لیگ برتر آغاز می کنیم. در جلسات منظم برنامه ریزی می کنیم و می گوییم 4 اردوی تدارکاتی برگزار می شود. از طرفی با چند کشور دیگر هم در حال مکاتبه هستیم تا در صورت امکان هم اکنون به عنوان میزبان یا میهمان آماده سازی بازی را داشته باشیم. ما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم زیرا مشکل کرونا در ابتدا آشکارتر است و بنابراین در ابتدا حساس‌تر است. ما حتی سعی کردیم یک مسابقه تدارکاتی برای مسابقات قهرمانی بانوان آسیا برگزار کنیم، اما با هر کشوری مذاکره کردیم و آن ها اختلاف نظر داشتند.

وی در خصوص برنامه تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان نیز گفت: در سلسله جلساتی که در هفته های گذشته برگزار شد، در مورد هماهنگی های کادر فنی صحبت کردیم و به محض اینکه قانع شدیم به شما اطلاع خواهیم داد. پس از انتخاب کادر فنی از بین بازیکنان موجود در لیگ برتر، لیست بازیکنان انتخاب می شود و اردو را آغاز می کنیم. بالاخره از نیمه اول خرداد شروع به کار خواهم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا