خداحافظی سعیده علی تیم را دچار مشکل کرد/ فشردگی لیگ بسکتبال به ما آسیب زد

نازی طائرپور یکی از دلایل شکست تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان را فشردگی بازی و انجام دو مسابقه دشوار و بدون شک عنوان کرد.

به گزارش میجیک ، هفته دوم بسکتبال لیگ برتر در گروه اول 20 و 19 آبان ماه برگزار شد و در نهایت ، گروه بهمن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ، برنده و باخت. این تیم در اولین مسابقه برابر نامینو اصفهان پیروز شد اما در مسابقه دوم مغلوب نارسینا شد. از طرف دیگر در هفته اول مسابقات او به مهرام باخت و با این حساب دو شکست داشت و حالا پیروز است.

نازی طائرپور ، سرمربی گروه بهمن ، در مورد دیدار تیمش به میجیک گفت: “ما مقابل نامینو پیروز شدیم ، اگرچه تیم بسیار خوبی بود ، اما برای مسابقه دوم مقابل نارسینا بسیار خسته بودیم و دو بازیکن ما از ناحیه مچ پا آسیب دیدند که طبق گفته فیزیوتراپیست ها او فقط برعکس ، میانه تیم یک ماه قبل از بازی به دلیل بیماری عروق کرونا قلب تمرین نکرد و تازه شروع به کار کرد. اگر سعیده علی را در این فصل نداریم و خداحافظی از او باعث مشکلات روحی و روانی بازیکنان شده است زیرا ما دست مهمی را از دست دادیم ، زیرا این مشکل باعث ناکارآمدی ما می شود.

وی افزود: اولین مسابقه فصل تیم ما مقابل سینما مشهد بود که به دلیل تاج گذاری بازیکنان لغو شد. بنابراین پس از هشت مسابقه خارج از خانه و بدون هیچ مسابقه تدارکاتی ابتدا با مهرام روبرو شدیم که تیم خوبی بود. حریفان ما در دیدارهای دوم و سوم نامینو و نارسینا بودند که تیم های خوبی بودند ، یعنی همه مسابقات سخت ما در دو هفته اول انجام شد و تیم های دیگر این شرایط را نداشتند. نارسینا بازیکنان روسی و آمریکایی ساکن ایران دارد که بازیکنان آمریکایی این تیم بازیگری هستند. البته بازیکنان اوکراینی هم داریم اما برای پیوستن آنها به تیم زمان می برد.

طائرپور با اشاره به اتلاف وقت در مورد شدت مسابقه گفت: بین مسابقه و بازیکنان خسته استراحت نداریم. سال گذشته هر هفته یک بازی انجام می دادیم ، اما اکنون دو روز بدون وقفه بازی می کنیم. فشردگی لیگ به دلیل فشارهای زیاد روی بازیکنان تأثیرگذار بود. همه آنها نمی توانند دو بازی دشوار انجام دهند ، به خصوص در لیگ برتر ، که رقابت زیاد و اختلافات زیادی وجود دارد ، بنابراین تنش از لیگ باعث درد ما شد ، اما به دلیل شیوع کرونا ، ما نمی توانیم کاری انجام دهیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا