حواشی نیم‌فصل فوتبال زنان از تعطیلی‌ لیگ تا حضور کرونایی‌ها در زمین

فوتبال

حواشی نیم‌فصل فوتبال زنان از تعطیلی‌ لیگ تا حضور کرونایی‌ها در زمین

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تعطیلی لیگ، اشتباهات داوری و حضور بازیکنان کرونا در زمین را از عوامل تاثیرگذار در نیم فصل اول لیگ برتر می داند.

به گزارش میجیک، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری تیم سیرجان به پایان رسید. تیم سپاهان اصفهان که یکی از قهرمانان این مسابقات بود در پایان هفته یازدهم در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیان محمودی سرمربی سپاهان در گفت وگو با میجیک، به وضعیت لیگ در نیم فصل اشاره کرد و گفت: کیفیت لیگ خوب بود اما متاسفانه به دلیل بازی های تیم ملی تعطیل شد و این روند کار را مختل کرد. از همه تیم ها نیز تحت تاثیر قرار گرفت.

او درباره عملکرد تیم گفت: نتایج قابل قبولی گرفتیم. الان خط دفاع شماره دو لیگ را داریم و اگر تعطیلات نبود نتایج بهتری می گرفتیم. دو باخت داریم که داوران روی عملکرد ما تاثیر می گذارند. در دیداری که مقابل زیرانیا به تساوی رسیدیم، او گل درست را از آفساید به ثمر رساند و این روی امتیازات ما تأثیر گذاشت.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت داوران در نیم فصل لیگ برتر گفت: خیلی خوب نبود اما برخی از داوران خوب کار کردند. برخی حتی به عنوان داور باتجربه اشتباهاتی دارند که نتیجه را تحت تاثیر قرار می دهد و در تیم ما این اتفاق می افتد.

وی در خصوص اختلاف امتیاز با بالای جدول و شانس قهرمانی سپاهان گفت: با بالای جدول 6 امتیاز اختلاف داریم و می توانیم در نیم فصل دوم پشتیبان بگیریم. باید به بالای جدول نگاه کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا سپاهان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

محمودی در مورد تفاوت کیفیت تیم های بالا و پایین با گل های زیاد تیم های انتهایی گفت: فکر می کنم 10 تیم برای لیگ ما کافی است بنابراین وضعیت فعلی تیم به دلیل خیر کنار گذاشته شده است. فشار یا وضعیت بد مالی. پس این موضوع خوبی نیست.

او در مورد استفاده برخی از تیم ها از بازیکنان مشکوک به آمیکرون گفت: «ما این را در لیگ می بینیم و بسیار مؤثر است. من با کرونا هیچ بازیکن مشکوکی نمی پذیرم، اما متأسفانه برخی تیم ها این کار را می کنند و من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنان مشکوکی با کرونا داشت که بازیکنان ما را هم بردند و من چند بازیکن را از دست دادم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا