مطالب میجیک

حمیده ایرانمنش: منتظر جواب ترکیه برای اردوی مشترک هستیم/ دوست داریم جزو ۱۰ تیم برتر آسیا باشیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: شرایط حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا با وجود کرونا و عدم اعزام بازیکنان به مسابقات بین المللی دشوار بود ، اما سعی کرد در شرایط بهتری قرار گیرد. نسبت به دورهای قبلی

به گزارش میجیک ، تیم ملی تنیس روی میز ایران در اواسط شهریورماه با مسابقات قهرمانی آسیا روبرو است و تیم ملی هم اکنون در اردوی آماده سازی است. در این اردو که از 13 مرداد آغاز شده و تا 16 مرداد ادامه دارد ، ندا شهسواری ، مهشید اشتری ، شیما صفایی ، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی حضور خواهند داشت. مریم فاری که در تیم ملی حضور داشت نیز تاج را به دست گرفت و اردو را از دست داد.

ایرانمنش در مورد وضعیت آمادگی تیم و تیم ملی به میجیک گفت: تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر انجام می دهیم. بازیکنان از آمادگی متوسطی برخوردارند زیرا نمی توانند تمرینات خود را در شهرها به دلیل تاج ادامه دهند. ما در حال آماده شدن هستیم و اردوی بعدی از سپتامبر تا زمان تحویل ادامه می یابد. ممکن است قبل از اعزام اردوی مشترکی با تیم ملی ترکیه در ایران داشته باشیم که این موضوع نامشخص است.

وی افزود: ما به ترکیه نامه ارسال کرده ایم که یک اردوی 7 تا 10 روزه در تهران داشته باشیم ، اما ممکن است هنوز انجام نشده باشد. او ممکن است به دلیل وضعیت حاد کرونا در ایران مخالف باشد. ما منتظر پاسخ بودیم و گفتیم که همه پروتکل ها را دنبال می کنیم ، اما باید ببینیم جواب چیست.

ایرانمنش در مورد احتمال تبدیل شدن ایران به یکی از 8 تیم برتر آسیا گفت: ما در مرحله گذار هستیم زیرا تیم ملی اکنون 50 درصد با تیمی که دو سال پیش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده بود تفاوت دارد. سطح بازیکنان نزدیک است و نمی توان با اطمینان گفت که 100 درصد بازیکنان در تیم ملی خواهند ماند. شرایط همچنان در حال تغییر است زیرا همه بازیکنان هنوز جوان و نوجوان هستند که اکنون به تیم ملی راه یافته اند. بنابراین ، ما برای تثبیت عملکرد به زمان نیاز داریم.

وی افزود: ما همچنین محدودیت هایی به دلیل کرونا داریم. دو سال است که وضعیت خوب نیست ، ما به جز مقدماتی المپیک اعزام نمی شویم و همچنین قبل از مسابقات آسیایی اعزام نمی شویم. این امر مربیگری را برای من دشوار کرد ، زیرا در نهایت من مربی تیم بودم و برای مسابقات داخلی بازیکنان آماده شدم ، اما ما به رقابت در خارج از کشور نیاز داشتیم که در حال حاضر در دسترس نیست.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازیکنان باید در خارج از کشور بازی کنند و نمی توانم به شما بگویم در آسیا چه نتایجی کسب خواهند کرد. در حالی که قدرت پینگ پنگ در آسیا نهفته است. یکی از رقبای اصلی ما مالزی است که بازیکنان آن را تا به حال بعد از آخرین قهرمانی آسیا ندیده ایم و ارزیابی ما در حال حاضر. ازبکستان ، قزاقستان و سنگاپور نیز رقبای ما هستند. البته قرعه کشی برگزار نشده است.

ایرانمنش در ادامه با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم ، تصریح کرد: من به عنوان مربی در اردو تمام تلاش خود را خواهم کرد اما با توجه به اینکه مهشید اشتری در سه سال گذشته در مسابقات بین المللی شرکت نکرده است ، خانم. صفایی و شهسواری همچنین او فقط در مقدماتی المپیک شرکت کرد. برعکس ، ملیکا کرمی سالهاست که در خارج از کشور شرکت نکرده است و مریم فرایی برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان پیوسته است و هنوز مسابقه نداده است. در نتیجه وضعیت مطمئناً م beثر خواهد بود.

وی افزود: “در دور اول لیگ برتر ، که یک سال پیش پس از 11 سال برگزار شد ، عملکرد بازیکنان خوب نیست ، اما در دور دوم ، او بهتر شد زیرا در مسابقات پس از یک سال دوری. و به تدریج بهتر شد. “البته ، شرایط رقابت در خارج از کشور دشوارتر است ، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم و می خواهیم در 10 کشور برتر قرار بگیریم زیرا دو سال پیش ، رتبه 11 را کسب کردیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا