مطالب عمومی

حمله به خانم ایرانی شرکت کننده در انتخابات در محل اخذ رای در برمینگهام +فیلم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین میجیک ، سید مهدی حسینی متین ، کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن ، فیلمی از حمله به یک زن ایرانی را که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیرمنگام انگلیس شرکت می کرد ، منتشر کرد. : طرفداران دموکراسی کاذب با سابقه تروریسم و ​​وابسته به بیگانگان ، امروز در شهر بیرمنگام ، از زنان آن افتخار می شود که فقط به رای می آیند ، اساسی ترین حقوق هر فرد برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت درگیر ، بسیار مخرب است.

وی افزود: سپس سفارت از طریق کانال های رسمی به این موضوع رسیدگی کرد.

به گزارش فارس ، مقامات دولت ایران همچنین در توئیت دیگری نوشتند: بی بی سی فارسی با شیطنت و نادرستی ادعا کرد که صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری در قسمت کنسولگری بسته شده است. همان شهروندانی که در لندن زندگی می کنند ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که بخش کنسولگری سفارت در خیابان کنزینگتون تا شب گذشته هنوز باز است و همچنان از شهروندان ما صداها را دریافت می کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یازده شعبه مستقر در انگلیس برگزار شد. رأی گیری در ساعت 9:00 به وقت محلی آغاز می شود.

سید مهدی حسینی متین ، کاردار سفارت ایران در لندن ، در توئیتی نوشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس هنوز در جریان است. استقبال عمومی بسیار عالی بود. نمایندگان اجرایی انتخابات همچنین مشتاق خدمت به برادران عزیز خود برای گرفتن رای هستند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا