اقتصادی

حمایت از تولیدکنندگان کالای حجاب در حد حرف است

مدیرعامل کانون فعالان حجاب و متخصصان حجاب ضمن تشریح مراحل برگزاری «شوی مد هدی» و تشریح مزایا و معایب دوره چهارم، در کنار هم بر لزوم توجه بیشتر به تولیدکنندگان حجاب تاکید کردند. محصولات و گفت: حمایت ها و وعده ها نه تنها حرفی نیست، بلکه باید بماند، بلکه باید عملیاتی باشد.

حمیدرضا امیدی در گفت وگو با میجیک، با اشاره به اینکه «نمایشگاه پوشاک هودی» با هدف عرضه البسه مقدس از سال گذشته آغاز به کار کرد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده معمولا این نمایشگاه در پایان هر فصل برگزار می شود. سه دوره قبلی این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اما به دلیل محدودیت هایی مانند کمبود پارکینگ و کمبود فضای کافی، تصمیم گرفتیم برای چهارمین دوره، نمایشگاه هدی در محل امام خمینی (ره) برگزار شود. مسجد تهران. با این تصمیم فضای بیشتری در اختیار داریم و می توانیم برای حدود 150 برند غرفه ارائه دهیم.

یک امتیاز تبلیغاتی قابل قبول با حدود 16000 بازدید کننده

وی با بیان اینکه وسعت نمایشگاه لباس هدی برای چهارمین بار با نمایشگاه عفاف و حجاب قرآن برابری می کند، اظهار داشت: با توجه به تغییر مکان نسبت به سه دوره قبل و با وجود اینکه وجود دارد. تبلیغات زیاد در رادیو و رسانه ها، برای دوره بعد ضروری به نظر می رسد. این در حالی است که در چهارمین دوره نمایشگاه هدی تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سه دوره قبلی بیشتر بود به طوری که روزانه به طور متوسط ​​2000 نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصان حجاب ادامه داد: البته در زمان برگزاری نمایشگاه به دلیل مصادف شدن با انتخابات ریاست جمهوری، موضوع تبلیغات محیطی تحت تاثیر قرار گرفت و بیلبورد شهری نداشتیم. ، و فقط می توانیم از تابلوهای تبلیغاتی در اطراف مسجد استفاده کنیم.

حمایت از تولیدکنندگان محصولات حجاب قابل اغراق نیست

یکی از غرفه های نمایشگاه مد هدی

«هادی» قابل مقایسه با نمایش نیست!

او تاکید کرد که «هادی» یک نمایش مد استوی در پاسخ به انتقاد برخی از فروشندگان و غرفه داران که پیش از این گفته بودند به دلیل عدم تبلیغات نمایشگاهی از سوی سبک های حجاب و وبلاگ نویسان، فروش کمتر از رویدادهای مد و لباس است، توضیح داد: این مراسم برگزار می شود. بیش از سه روز و غرفه نیز به نام تجاری نمی دهد. در نهایت این برند می تواند یک یا دو رگال با قیمت های بین 10 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان اجاره کند، یعنی قیمت محصولاتش بالاتر است.

از مسئولان می خواهم از تولیدکنندگان محصولات حجاب حمایت کنند چرا که مظلوم هستند و با وجود اینکه در این شرایط اقتصادی تلاش می کنند نیازهای گروه هدف را تامین کنند، اما متاسفانه علی رغم وعده ها و صحبت ها حمایت مادی مناسبی از آنها صورت نمی گیرد.

امیدی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه هدی، تولیدکنندگان قوی شرکت می کنند که می توانند در حجم بالا تولید کنند تا بتوان محصولات را با قیمت پایین ارائه کرد. در حالی که در این رویدادها بالاخره کارگاه های کوچکی پدیدار شدند و به دلیل تولید کم و هزینه های بالای اجاره برای شاهنشاهی، قیمت محصول را به گونه ای افزایش دادند که گاه به یک گروه مخاطب خاص به عنوان مشتری تبدیل می شدند.

ما سراغ اینفلوئنسرها نمی رویم!

وی با بیان اینکه تاکنون از اینفلوئنسرها برای تبلیغات نمایشگاه پوشاک هدی کمکی دریافت نکرده است، گفت: این موضوع در سیاست ما تعریف نشده است، اما معمولا برندهایی که در نمایشگاه هستند صفحه مجازی خود را دارند که در آنجا هم داشته اند. تبلیغات مجازی علاوه بر این، تولیدکنندگان با قیمت های رقابتی تر، فروش خوبی دارند.

با نظارت بر قیمت ها از طبقه متوسط ​​حمایت کنید

مدیرعامل انجمن فعالان و حجاب شناسان درباره قیمت محصولات ارائه شده در نمایشگاه گفت: قبل از ثبت برند با اتحادیه خیاطان مذاکره کردیم و بازرس این اتحادیه در نمایشگاه تعیین شد و همه غرفه داران حضور داشتند. همان موظف است قیمت کالای پیشنهادی را به نماینده اتحادیه بدهد تا بازرس اعلام کند و کارشناس قیمت را تایید یا کاهش دهد. قیمت تعیین شده توسط کارشناسان سقف فروش در نظر گرفته می شود اما غرفه داران می توانند تخفیف بیشتری در نظر بگیرند.

وی افزود: در مقابل قیمت اجاره غرفه نیز نسبت به نمایشگاه القرآن کاهش یافته است تا فروشندگان کالاهای خود را با تخفیف بیشتری عرضه کنند. قیمت غرفه از متری 1 میلیون و 100 هزار تومان تا متری 850 هزار تومان بسته به موقعیت مکانی است.

امیدی با تاکید بر اینکه هدف انجمن فعالان حجاب در نظر گرفتن همزمان منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است، گفت: قیمت برای ما بسیار مهم است. این رویداد برای یک جامعه خاص است، اما ما سعی می کنیم میانگین جامعه هدی را در نظر بگیریم. مثلا چادر از 650 هزار تومان تا 3 میلیون تومان پیشنهاد می کنیم تا هر سلیقه ای را پوشش دهیم، اما این برای مراسم نیست.

بیشتر بخوانید:

توجه به لباس مذهبی/ بحث انتخاباتی غیر شیک، کسب و کار را مختل می کند!

دلیل برپایی نمایشگاه در پیوند با انتخابات است

وی در خصوص علت برپایی نمایشگاه هدی همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری و انتقاد برخی از فروشندگان مبنی بر اینکه این امر فروش را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: نمایشگاه باید قبل از آغاز ماه محرم برگزار می شد زیرا بازار پاسخگوی نیازهای بازار است. نیازهای این روز بنابراین با وجود مشکل انتخابات باید نمایشگاه را برگزار کنیم.

حمایت از تولیدکنندگان محصولات حجاب قابل اغراق نیست

یکی از غرفه های نمایشگاه مد هدی

حمایت سینوس ها و وعده های محقق نشده

مدیر عامل انجمن فعالان و کارشناسان حجاب درباره میزان حمایت کارگروه مجریان مد و لباس از نمایشگاه مد هدی بیان کرد: طی 4 دوره گذشته حمایت کارگروه از نمایشگاه سینوسی بود. روند. چهارمین دوره نمایشگاه مصادف با تغییرات و تحولات در ساختار کارگروه تشکل های مد و لباس است و دوستان ما فقط در قسمت تبلیغات به ما کمک می کنند. در سه دوره قبل دبیر یا رئیس کارگروه به نمایشگاه می آمد اما این بار با وجود اینکه دعوت شده بود، نیامد.

وی تاکید کرد: از مسئولان می خواهم از تولیدکنندگان محصولات حجاب حمایت کنند چرا که مظلوم هستند و علیرغم تلاش برای پاسخگویی به نیازهای گروه هدف در این شرایط اقتصادی، متاسفانه با وجود وعده ها و صحبت ها حمایت مادی مناسبی از آنها صورت نمی گیرد. معافیت های مالیاتی و بیمه ای و وام های کم بهره می تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا کارگاه های خود را تغییر دهند.

قیمت برای ما بسیار مهم است. این رویداد برای یک جامعه خاص است، اما ما سعی می کنیم میانگین جامعه هدی را در نظر بگیریم. مثلا چادر از 650 هزار تومان تا 3 میلیون تومان پیشنهاد می کنیم تا هر سلیقه ای را پوشش دهیم، اما این برای مراسم نیست.

امید برپایی نمایشگاه لباس هدی را نبود بستر دائمی برای تهیه لباس مقدس می نامد و ادامه می دهد: چند سالی است که از مراجع مختلف درخواست کرده ایم فضای خاصی را برای فروش اقلام حجاب فراهم کنند، اما نشد. تاکنون در این زمینه بسیار موفق بوده و نتوانسته ایم ارتباط قوی بین تولیدکننده، فروشنده و مصرف کننده برقرار کنیم، بنابراین ناچاریم نمایشگاه های فصلی هدی را ادامه دهیم. در عین حال درخواستی از شهرستان ها برای برگزاری نمایشگاه لباس مقدس وجود دارد که مستلزم وجود ظرفیت این اثر در شهر مقصد است که نیاز به هماهنگی دستگاه های ذیربط برای تامین حداقل زیرساخت های مناسب دارد. . برای نمایشگاه

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تعداد غرفه هایی که برای تهیه پوشاک مردانه اختصاص داده شده کمتر از انگشت یک دست است، توضیح داد: سیاست طراحی نمایشگاه بر اساس پوشش مقدس زنان است؛ در حالی که در این راستا باید توجه داشت که این غرفه ها به دلیل عدم توجه به لباس های زنانه و مردانه در این نمایشگاه حضور دارند. اگر در دوره های قبلی به دلیل محدودیت فضا تعداد غرفه های پوشاک مردانه یکسان نبود اما این دوره به دلیل گسترش فضا تصمیم گرفتیم برای آقایان نیز غرفه اختصاص دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا