برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

حل تمام مشکلات و ایرادات بازی بتلفیلد

به‌طورکلی یکی از اصلی‌ترین مشکلات گیمرها در بازی ویدئویی مرتبط به خطا در زمان واردشدن به بازی است و دلایلی متعددی برای ایجاد این مشکل وجود دارد. متأسفانه بسیاری از کاربران تاکنون بارها گزارش داده‌اند که با مشکل اجرا نشدن بازی بتلفیلد روبرو شده‌اند و پس از نصب بازی زمانی که بر روی آیکن آن کلیک می‌کنند پیغام خطایی در صفحه‌نمایش داده می‌شود. به همین دلیل لازم است قبل از دانلود و نصب این بازی به میزان حداقل سیستم موردنیاز بازی بتلفیلد 2042 توجه داشته باشید تا مبادا با ایراد خاصی روبرو شوید.  بنابراین اولین موردی که می‌تواند در  اجرا نشدن بازی بتلفیلد 2042 نقش داشته باشدمیزان سخت‌افزار موردنیاز بازی است که لازم است به آن توجه داشته باشید.  برای  خرید battlefield 2042  کلیک کنید .

Dns برای بازی battlefield 2042 | Dns برای بتلفیلد ۲۰۴۲ ps5

  • سیستم‌عامل: ویندوز10 (فقط نسخه 64 بیتی)
  • پردازنده اصلی:  intelcore i5 6600k یا Ruzen 5 3600
  • کارت گرافیک: nvidia Geforce GTX 1050TI یا AMDradeon RX 560
  • حافظه مموری: 8 گیگابایت
  • فضای آزاد: 100 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: ورژن 12
  • و اما سیستم پیشنهادی که خدمات کامپیوتری رایانه کمک برایتجربه بی نظیر به شما پیشنهاد می‌کند.
  • سیستم‌عامل: ویندوز10 یا 11 (فقط نسخه 64 بیتی)
  • پردازنده اصلی: intel core i7 4790 یا AMDryzen 7 2700x بهبالا
  • کارت گرافیک: nvidia Geforce RTX 3060 یا AMD radeon RX 6600xt به بالا
  • حافظه مموری: 16 گیگابایت به بالا
  • فضای آزاد: 120 گیگابایت برای دانلود آپدیت و پچ‌های جدیدآن
  • دایرکت ایکس: ورژن 12

2 . آپدیت بودن درایور کارت گرافیک

موردی بعدی که می‌تواند در رفع مشکل بازی بتلفیلد 2042 کارآمد باشد، به روز بودن درایور کارت گرافیک کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما است. بازی‌های نسل جدید با موتورهای بازی‌سازی فوق حرفه‌ای ساخته می‌شوند به همین دلیل برای اجراشدن آنها لازم است همیشه کارت گرافیک خود را بروز کنید تا در مواقع مختلف با مشکلروبرو نشوید.  پیشنهاد مطلب: برای دانلود  سریع و راحت درایورهای سخت افزاری مقاله رو از دست ندید. وقتی از حل مشکلات و ارورهای اجرا نشدن بازی بتلفیلد 2042سربلند بیرون بیاییم، تازه بخشی از مسیر را طی کرده‌ایم. زیرا درون بازی هم خطا و ایرادتی وجود دارد که ممکن است پس از واردشدن به بازی با آنها روبرو شوید.

با این که این ارور زمان عرضه نسخه دموی این بازی وجود داشت اما DICE توانست با یک به‌روزرسانی کوچک آن را رفع کند اما انگار دوباره سروکله این ارور در بازی بتلفیلد جدید پیدا شده است. متأسفانه راه‌حل قطعی برای رفع این مشکل وجود ندارد زیرا پس از اینکه این خطا در بازی پلیرهای مختلف دیده شد یکی از توسعه دهندگان بازی توییتی منتشر کرد که “ما در حال به‌روزرسانی سیستم و بازی هستیم تا بتوانیم شما رادوباره به بازی بتلفیلد 2042 برگردانیم” از این توییت می‌توان به این نتیجه رسید که تیم توسعه‌دهنده بازی در حال کار بر روی آن هستند تا بتوانند مشکل بازی را رفع کنند.

البته گفتن این مورد هم خالی‌ازلطف نیست که برخی کاربران درحساب reddit خود به این موضوع واکنش نشان دادند و برای رفع آن پیشنهاد کرده اند که اتصال اینترنت خود را چک کنید و مطمئن باشید که ارتباط دستگاه با اینترنت به درستی کار می‌کند. دوست داری یه نقد کالم درباره ببینی!  خطا بعدی که قصدداریم به آن بپردازیم ارور 4C  و  13Cدر بازی بتلفید است.این ارور نشان می‌دهد که امکان ارتباط با سرور بازی وجود ندارد. متأسفانه در زمان عرضه بازی بسیاری از گیمرها با این ارور روبرو شده‌اند به همین دلیل علت این ارور را می‌توان ازدحام و واردشدن کاربران بسیار به سرورهای بازی دانست.

پس از معرفی این بازی به‌صورت رسمی به دلیل خوش نام بودن استودیو سازنده و نمایش تریلر های مختلف از بخش گیم پلی بازی، در همان ساعت‌های اول توانست فروش فوق‌العاده را تجربه کند. به همین دلیل اکنون بیش از چند هزار کاربر آنلاین در حال تجربه این بازی هستند. اولین کاری که لازم است برای رفع مشکل متصل نشدن به سرورهای بازی بتلفید 2042 آن را بررسی کنید، سرورهای بازی است. به همین دلیل برای حل خطا بتلفیلد 2042 در سرورهای بازی تنها کافی است یک‌بار از بازی خارج شده و دوباره وارد آن شوید، با این کار بازی ریست شده و به‌صورت خودکار زمانی که دوباره وارد بازی شوید، بهترین سرور را خود بازی برای شما انتخاب می‌کند.

2 . از فیلترشکن باکیفیت استفاده کنید بیشتر استودیوهای بازی‌سازی سعی می‌کنند در کشورهای مختلف سرورهای مخصوص بازی خود داشته باشند، اما به دلیل اینکه ایران جزو کشورهای تحریم شده است، گیمرهای ایران مجبور هستند با استفاده از نرم‌افزارهای فیلترشکن به سرورهای خارج متصل شوند. گاهی ممکن است زمانی که فیلترشکن خود را فعال می‌کنید خودکار به یک سرورخیلی شلوغ یا دورتر از ایران متصل شوید و به همین دلیل با “خطا در ارتباط باسرور” روبرو شوید.  برای حل این موضوع تنها کافی است از یک فیلترشکن خود برای دورزدن تحریم‌ها استفاده کنید. همچنین زمان اتصال به IP کشورهای متصل شوید که از نظر مسافت با ایران فاصله زیادی نداشته باشند.

رفع ارور Error Code 2002g در بتلفیلد 2042 یکی دیگر از ارورهای که گیمرها ممکن است در ساخته جدید شرکت الکترونیک آرتز روبرو شوند خطایErrorCode 2002g در بتلفیلد 2042 است. این ارور نشان می‌دهد که ایرادی در اتصال شما با سرور بازی پیش‌آمدهاست و بازی به‌درستی نمی‌تواند با زیرساخت‌های خود ارتباط برقرار کند. این موضوع در وهله اول می‌تواند یک مشکل ساده در بازی باشد اما به دلیل تحریم بودن ایرانممکن است سرورهای بازی به‌زودی بر روی کاربران ایرانی فیلتر شود.

یکی از کابوس های هر گیمری این است که با لگ یا افت فریم در بازی آنلاینی روبرو شود. این ایراد می‌تواند به راحتی تجربه یک بازی زیبا آسیبب رساند و متأسفانه بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که در نسخه جدید بتلفیلد که به تازگی معرفی شده است با لگ روبرو می‌شوند. به‌طورکلی افت فریم و لگ در اکثر بازی‌های آنلاین وجود دارد به همین علت این مشکل با یک سری روش رفع می‌شود؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای رفعلگ و افت فریم در بازی بتلفیلد 2042 آنلاین مطالعه مطلب “” است. در این مقاله به‌صورت کامل به روش‌های پرداختیم که با استفاده از آنها می‌توانید. به حل مشکل بتلفیلد 2042 اقدام کنید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی بازی بتلفید 20204 یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه محسوب می‌شود و تا کنون توانسته است فروش خوبی  داشته باشد، اما همان‌طور که انتظار باید داشت هر بازی ویدئویی خطا و ایرادات مخصوص به خود را دارد که لازم است به آنها توجه داشته باشید و آنها را رفع کنید.  درصورتی‌که با هرگونه خطا یا مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاریدر بازی یا کامپیوتر خود روبرو شدید می‌توانید با شماره‌تلفن‌های یا باکارشناسان فنی رایانه کمک در ارتباط باشید و از آنها مشاوره تلفن و اینترنتیدریافت کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا