مطالب عمومی

حقوق و مزایای کارکنان کامل پرداخت شده است/ جبران نقدینگی با درآمدهای غیرشهریه‌ای

محمد میرزایی حیدری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، به تشریح فعالیت های دانشگاه آزاد اسلام استان ایلام در حل مسئله پرداخت حقوق و مزایای واحدهای دانشگاهی (کارکنان ، اساتید و …) پرداخت و وضعیت موجود را مقایسه کرد. پرداخت حقوق و كمكها دو سال پیش ، وی گفت اگر ویروس کرونا وجود داشته باشد ، ما می توانستیم حقوق و دستمزد کارکنان ، استادان و دیگران را با موفقیت پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق 15 درصد است افزود: کسری بودجه داریم اما می توانیم درآمد افراد غیرشهرداری را پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید می تواند حقوق و کمک هزینه های کارکنان و اعضای هیئت علمی را با توجه به آخرین شرایط مدیریت کند؟ وی گفت: به دلیل وضعیت فعلی ادارات و دستگاههای دولتی ، آنها با مشکلات و کسری بودجه روبرو هستند.

چرا درخواست دانشگاه آزاد اسلامی توسط دولت پرداخت نمی شود؟

میرزایی حیدری گفت: بسیاری از شهریه ها در دانشگاه های دولتی چندین ترم معوقه دریافت نکرده اند ، در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی علی رغم عدم دریافت و کمک از دولت ، در دوره مدیریت جدید با اقدامات ، سیاست ها و توانمندی های همکاران سازمانی باعث شده است افتتاح.

وی گفت که از اینکه دولت مطالبات بسیاری از سازمان ها و ارگان ها را پرداخت کرده است متعجب است ، اما مطالبات دانشگاه آزاد پرداخت نشده است ، خاطرنشان کرد: علی رغم این شرایط ، دانشگاه آزاد اسلامی روند نزولی ثبت نام دانشجویان را به یک روند صعودی تبدیل کرده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه آیا واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با مشکل پرداخت حقوق روبرو است؟ بخاطر بسپارید: واحدهای سطح شهر نمی توانند حقوق را به طور کامل پرداخت کنند و برخی واحدها و مراکز دیگر نیز حقوق را با تأخیر پرداخت می کنند اما اگر حقوق به صورت همزمان دو ماه به تأخیر بیفتد ، این اتفاق نمی افتد.

میرزایی حیدری ادامه داد: یکی از مشکلات بحث پایان نامه و شهریه است که متاسفانه چندین ترم نتوانستند پرداخت کنند.

تغییر یک تغییر بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی است

وی در بخش دیگری از گفتگو با آنا ، وی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی تغییرات عمده ای ایجاد شده است ، تأکید کرد: زمانی سیستم های نرم افزاری دانشگاه مانند سرورها از خارج وارد می شدند و این باعث افزایش امنیت تقلب می شد. و خروجی خوب ما آن را نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تأکید بر اینکه با مدیریت جدید استقلال خوبی به واحد دانشگاه داده شد ، تأکید کرد: دکتر طهرانچی مدیری خردمند و توانمند است و استقلال بی نظیری به مسلمانان بخشیده است. دانشگاه آزاد ، چنین دانشگاهی در سالهای اخیر. او به عنوان نماینده یا مقام در استان ایستاده و تصمیم نمی گیرد.

میرزایی حیدری دوباره توضیح می دهد: مدیریت دانشگاه جدید استقلال ، ابتکار و خلاقیت را با بینش و روحیه جهادی ، انقلابی و علمی به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل کرده است و من اطمینان دارم که دانشگاه با این آینده آینده ای درخشان و پر رونق خواهد داشت. روند تحول.

انتهای پیام / 4078/4062 / ص

دکمه بازگشت به بالا