حفظ پایداری شبکه برق پایتخت در گرم‌ترین روز سال 

شبکه برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با حمایت مشترکین و تلاش نیروهای این شرکت چهارشنبه هفته جاری; در 26 مرداد، گرم ترین روز سال، پایداری شبکه برق پایتخت با موفقیت تضمین شد.

به گزارش میجیک، کامبیز ناظریان با بیان اینکه چهارشنبه 26 مرداد ماه یکی از گرم ترین روزهای سال ثبت شده در تاریخ شهر تهران بود، گفت: با وجود افزایش بی سابقه و رکورد مصرف برق، با تلاش شبانه روزی کارشناسان و کارشناسان خبره عملیات شبکه برق این شرکت در پایتخت در وضعیت پایدار حفظ شده است.

وی افزود: هیچ گونه قطعی در تهران پیش بینی نشده است اما به دلیل گرمای شدید هوا شاهد حوادث متعددی در سطح شهر بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در کمترین زمان ممکن برطرف شد و برق رسانی شد. به مشتریان بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای این شرکت به صورت شبانه روزی و از طریق کنتورهای هوشمند شبکه برق را رصد می کنند و گروه ارزیابی با توجه به مشکلات مربوط به مدیریت مصرف برق در صورت عدم رعایت موارد اعلام شده، از ادارات، بانک ها و مراکز تجاری بازدید خواهند کرد. دستورالعمل ها.

وی با قدردانی از همکاری مشترکین و شهروندان تهرانی گفت: لازم است با تداوم این همکاری ویژه شاهد حفظ پایداری شبکه برق و عدم ایجاد اختلال در روزهای گرم آینده باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا