حفاری با بدشانسی قهرمان لیگ نشد / چرا یادی از پروین رمضانی نکردیم؟

حفاری با بدشانسی قهرمان لیگ نشد / چرا یادی از پروین رمضانی نکردیم؟

میجیک / خوزستان سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان ایران با نشان دادن عملکرد خوب تیم ملی در چند سال در لیگ های مهم کشور ، اظهار داشت: “هافاری همچنین امسال قهرمان را با بدشانسی از دست داد.”

در گفت و گو با میجیک ، فروزان سلیمانی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را به عنوان سرمربی در تیم ملی دارد ، در مصاحبه با میجیک درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در سالهای اخیر اظهار داشت: “این تیم باید یک سال قبل بوده است. ” او یکی از کاندیداهای قهرمانی بود و البته قهرمانی را دو یا سه سال از دست داد. امسال متاسفانه او این چیز مهم را از دست داد. بازیکنان این تیم در طول سال ها بارها بازی کرده اند و بهترین های ایران هستند. کادر مدیریت و نظارت محکم خانم منیژه زیبا و حضور مربیان خوبی همچون مرحوم پروین رمضانی ، زیور بابایی و مینا بارانی در راس این تیم طی سالها و تلاش و توجه مدیران شرکت ملی فراری برای فوتسال بانوان ، یکی از این تیم ها است نام تجاری. به نظر من تیم فوتسال حفاری نتایج بسیار خوبی در این لیگ به دست آورده است و از ابتدای فعالیت این باشگاه در فوتسال بانوان ، این تیم همیشه یکی از سه تیم برتر کشور بوده و تمام خصوصیات یک تیم حرفه ای را دارد. امیدوارم Millihafari در فصل لیگ فوتسال بانوان کشور حضور پررنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: حفاری در فصل جاری لیگ برتر و همچنین یکی از شانس های قهرمانی است که فکر می کنم از دست دادن این مهم به دلیل بدشانسی مهم است. با توجه به اینکه مرحله بازی برگشت لیگ بر روی کرونا افتاد و باشگاه حفاری نتوانست مجوز لازم برای شروع مربیگری این تیم را در آن دوره دریافت کند و به دلیل مصدومیت این تیم ، ادامه حفاری در بازیهای پلی آف بسیار دشوار بود. به عقیده وی ، اگر ملیفاری مردد نباشد و بتواند مجوز تمرینی سریع تری کسب کند و آمادگی جسمی و روحی کسب کند ، مقام او تا فینال صاف خواهد بود ، اما با شکست سایپا ، نتوانست به انتها برسد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری پلی آف می تواند به تکمیل فوتسال ایران کمک کند؟ وی گفت: “واقعاً باید بررسی شود كه چگونه پلی آف به لیگ برتر بانوان كمك می كند.” بازی های بازی زمانی استفاده می شود که در پایان یک مسابقه ، تیم در صدر جدول ممکن است دارای ارزش باشد و به تنهایی در بازی های پلی آف رقابت کند تا تیم برنده را تعیین کند ، نه این که اگر تیم برتر با سه یا چهار شماره مجددا با تیم سوم باشد. و چهارم جدول مسابقات است و چرا یک تیم باید به دلیل اختلاف در گل ها ، بلکه به دلیل اختلاف امتیاز با سایر تیم ها ، وارد مرحله پلی آف شود. هدف از پلی آف ، تعیین رتبه تیم با همین امتیاز است. اینکه آیا کل بازیهای پلی آف یک موضوع است و اینکه چرا ما همچنان به بازی پلی آف در تاجی ادامه می دهیم ، طرف دیگر این مسئله است.

وی درباره سطح فوتسال لیگ برتر نیز صحبت می کند: سطح لیگ در دو یا سه سال گذشته با تقسیم تیم های ملی به تیم های دیگر زیاد شده است ، در حالی که مربیان جوان آگاه به لیگهایی اضافه شده اند که از مزایای بسیاری برخوردار هستند. اوساها خانم نصیری برای مدیریت لیگ ارزشمند است.

سرانجام ، سلیمانی با انتقاد از فدراسیون فوتبال ، سالن فوتبال خوزستان و باشگاه ملی تفتری به دلیل برگزاری مراسمی برای یادآوری یاد و خاطره مرحوم پروین رمضانی سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان و دریل تیم فوتسال ایران. مسئولان فوتسال اهواز سالها از تلاش مرحوم پارمر رمضانی جوایزی دریافت نکرده اند. امیدوارم سخت کوشی من در طی این سال ها با دعوت یک یا دو همکلاسی و همچنین خانواده های آنها پاداش داده شود. رمضانی خدمات بسیار خوبی به فوتسال کشور دارد و سالها است که سرمربی تیم ملی بوده است ، وی همچنین یک سرویس بسیار گران قیمت در خوزستان دارد و مربیان استثنایی را به جامعه ورزشی کشور تحویل می دهد. گرچه قبلاً قهرمان را به راحتی می گذراندیم ، اما چرا ، خانم نصیری عزیز؟ برخی از دوستان فدراسیون تازه وارد هستند و ممکن است همدیگر را نشناسند و برخی از دوستان من جوان هستند و هنوز احترام جانبازی کسب نکرده اند ، اما شما که شما نیز خانم رمضانی را در مسابقات خارج از کشور همراهی کرده اید ، مدتی انتظار چیزی متفاوت دارید. با تو. نگاجی رمضانی واقعاً به خود احترام می گذارد. به یاد داشته باشید ، مرگ راهی است که همه ما در زندگی تجربه می کنیم ، بنابراین قدردانی فقط ارزش آن را دارد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا