حضور فعالانه زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضور فعالانه زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی روز چهارشنبه در مراسم دهه کرامت به مناسبت سالروز استقلال خرمشهر نقش بانوان در دفاع مقدس را به نمایش گذاشت و اظهار داشت: از همه مشکلات و مشکلات است. جنبه های جنگ، فداکاری سربازان و جنگنده اگر گفته شود و نقش مهم مادر و زوجه ذکر نشود، قطعاً حق ماده به درستی داده نمی شود.

وی افزود: به راستی که جنگ کار مردانه و سختی است خشمگین و ترس و شهامت زیادی می خواهد، بدون این ویژگی ها و ویژگی های انسانی، نمی توان با درگیری مبارزه کرد، اما باید به خاطر داشت که زنان و همسران سربازان نقش عمده ای در رشد این روحیه جنگندگی دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخشی دیگر از سخنان به نقش زنان در جامعه از منظر اسلامی اشاره کرد و گفت: در اسلام نقش و کارکرد زن در صحنه فعالیت های اجتماعی و سیاسی است. اهمیت و اعتبار کافی داده شده است، اما در طول تاریخ به دلایلی بسیاری از این حقوق به اشتباه یا عمدا نقض شده است، به طوری که برخی تصور می کنند زنان از این حقوق برخوردار نیستند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی گفت: حضور فعال بانوان در عرصه انقلاب اسلامی و تجدید سازمان اجتماعی و همچنین حضور کهن همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در زمان جنگ و جبهه و در مشکلات سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی بوده اند و این. ریشه دعوت و حرکت زنان برای انجام این فعالیت ها است.پ) مخصوصا حضرت زهرا(س)س) و حضرت زینب(س)س) معلوم می شود که مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی و برنامه های اجتماعی اسلامی است.

وی در بخشی دیگر از این سخنان گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دستاورد زنانی است که در صحنه مبارزه با مردان برابری می کنند و نقش آفرینی می کنند و بی شک نقش آفرینی می کنند. جایگزین و کارآمدی زنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس انکارناپذیر و سرشار از فداکاری آگاهانه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی از زحمات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله قدردانی کرد و افزود: ایثار و فداکاری خانواده های پرسنل برای حمایت و تشویق عملکرد مثبت ماموران نیروی انتظامی مهم و قابل تقدیر است. موضوع و یکی از مهمترین دلایل موفقیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، حمایت و همراهی خانواده است.

وی با اشاره به نقش مهم و حساس همسران پلیس، افزود: همسران افسران نظامی و انتظامی با حفظ شئونات اسلامی و اهتمام دلسوزانه به سایر اقشار جامعه این را به واسطه حضور خود ثابت می کنند. از این بخش بزرگ جامعه می توان امنیت پایداری داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه آرامش و امنیت به هوای همت همسران ارتشی به مردم داده می شود، گفت: اگر مادران و همسران نیروهای نظامی و انتظامی نباشند. همراه. ماموریت محول شده قطعا به خوبی انجام نخواهد شد و موفقیت آمیز نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از سوی کانون فرهنگی عقیدتی سیاسی خانواده فرماندهی انتظامی لرستان از تمامی همسران کارکنان نیروی انتظامی شهرستان. اتاق را بشکن جشن در جریان است.

دکمه بازگشت به بالا