مطالب میجیک

حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس

سرمربی تیم ملی پاراتیرتانزی گفت: مشکل ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و بازی های پارالمپیک پاریس برطرف شد و او و پسرش در هر دو مسابقه حضور خواهند داشت.

حسین امیری در گفت وگو با میجیک، با اشاره به برگزاری اردوی ملی پارات تیراندازی از 25 فروردین ماه در اردوی تیم ملی فدراسیون پیشکسوتان و توانمندان، اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی تیم پارات تیراندازی برای حضور در این اردو. در جام جهانی کره از 26 فروردین ماه در اردوی تیم ملی پیشکسوتان و فدراسیون کاردانان آغاز می شود و تا 9 فروردین ادامه خواهد داشت سپس دومین تیم اردیبهشت ماه برای شرکت عازم کره می شود. در جام جهانی

وی گفت: در حال حاضر 6 سهمیه (5 سهمیه بانوان و یک سهمیه آقایان) کسب شده است و جام جهانی کره صرفاً مقدماتی برای ارزیابی تیراندازان تیم برای حضور در پارالمپیک پاریس است. پس از پایان مسابقات وضعیت نفر اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص می شود.

وی درباره شرایط سارا جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس بیان کرد: با صحبت رئیس کمیته ملی المپیک با جوانمردی مشکل برطرف شد و او به همراه پسرش در این دو رویداد مهم شرکت خواهد کرد.

امیری تصریح کرد: در جام جهانی کره تیراندازان به هر شکلی حتی از نظر روانی مورد ارزیابی قرار می گیرند و کمیته ملی پارالمپیک با توجه به عملکرد آنها در این مسابقات تعداد ورزشکاران اعزامی به پاریس را مشخص می کند. درست است که 6 سهمیه گرفتند اما تعداد تیراندازان اعزامی به پارالمپیک هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کمیته دارد.

وی در پایان گفت: هدف از این دوره اعزام نفرات برتر برای افزایش مدال آوران پارالمپیک پاریس و انجام کارهای بیشتر از دوره قبل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا