مطالب میجیک

حضور راهبردی بسیج جامعه زنان در عرصه های مختلف – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سازمان بسیج جامعه زنان در آغاز هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد: 5 دی 58؛ صدور فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج از مستضعفان و یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی را یادآور می شود. و بسیج را به یکی از ماندگارترین و کارآمدترین نهادهای انقلاب اسلامی ایران تبدیل کرد.

بسیج کانون امید و وابستگی ملت ایران به سختی ها و مشکلات میزبان بر پیشانی نمایشنامه و حماسه است های بسیجیان مخلص و تربیت شده در مدارس اسلامی و اهل بیت علیهم السلام می درخشند، کسانی که خالصانه پیرو ریسمان الهی و پیرو ولایت فقیه هستند. ها و عاشقانه شکوه در یک حماسه هشت ساله بی انتها ظهور می کند که از مقدسات و ماندگاری در تاریخ دفاع می کند.

در چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، در سراسر فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به خدمت ادامه داد. ممنانه و ما نسل دوم و سوم و چهارم بسیجی هستیم در عرصه ای که نیازمند دولت و ملت است.

در این راستا بدون تردید بسیج راهبردی زنان در عرصه های مختلف سرمایه و ظرفیت ضروری کشور را برای عبور از نقاط عطف تاریخی فراهم کرده است که می تواند این نهاد را به بهترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم تبدیل کند. گل سرسبد برای تقویت قدرت داخلی سیستم. به ویژه در صحنه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، معرفی الگوهای سوم به زنان ایرانی و سایر زنان مسلمان در سراسر جهان. مندی از ظرفیت بانوان فرهیخته، توسعه فرهنگ بسیجی و تربیت فرزندان مهدوی و… پیشگامان و ضامن موفقیت.

با توفیق الهی اسلام ایرانی به رهبری شما داهیانه مقام معظم رهبری محرک های اصلی مولفه های قدرت از جمله عدالت، قانون، وحدت، انضباط، کار و جهاد، مقاومت و مقاومت و… را در عرصه های مختلف فراهم خواهند کرد و حضور پررنگ در صحنه می تواند نماد و نشان افتخار باشد. . يز محافظت می کنند.

بسیجیان در آستانه هفته بسیج ضمن تبریک به بانوان بسیجی، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایرانی اسلامی و قدردانی از زحمات تمامی آنان. ممنانه ها در دوره های مختلف انقلاب اسلامی، یک بار بار دیگر با آرمان های شهدا، امام شهدا و بویژه شهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده و راه خود را در راه این بزرگواران اعلام می دارند و برای ایستادگی در ایمان و امانت می کوشند. . های پیشینه قوی مذهبی و فرهنگی، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است که در بستر خانه و خانواده شکل گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا