حضور دو هندبالیست روس در تمرینات تیم ملی زنان

حضور دو هندبالیست روس در تمرینات تیم ملی زنان

با شناخت کادرفنی و موافقت رئیس فدراسیون هندبال ، دو بازیکن روسی به تیم ملی اضافه شدند تا سطح آموزش را ارتقا دهند.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتبال بانوان ایران خود را برای حضور پررنگ در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. به طور مناسب ، مرحله دوم اردوی تیم ملی بانوان با دعوت از 29 بازیکن از امروز (یکشنبه) 27 ژوئیه آغاز شد.

این اردوها از 6 تا 12 تیرماه به میزبانی هندبال فدراسیون هندبال فدراسیون هال برگزار می شود. عزت الله رزمگر مدیر فنی تیم و خدیجه قانع مربی ای هستند که مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده دارد.

با به رسمیت شناختن کادر فنی تیم ملی و توافق پاکدل ، رئیس فدراسیون هندبال ، کاترینا میخائیلوونا ، بازیکن 183 سانتی متری که در این پست بازی می کرد و سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و همچنین یولیا تاران 28 ساله با قد 175 سانتی متر ، که سابقه حضور در لیگ های معتبر فرانسه و روسیه را دارد ، برای ارتقا سطح تمرین تیم ملی بانوان ایران و فشار آوردن به بازیکنان از نظر فنی ، به تمرینات این تیم افزود .

این دو بازیکن به تازگی با تیم مشهد Stadzazeh قرارداد بسته اند و امسال به عنوان افسانه های روسیه برای تیم Stadzazeh در لیگ برتر زنان ایران بازی می کنند. با همکاری و توافق این باشگاه ، دو بازیکن روسی در اختیار تیم ملی قرار گرفتند ….

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا