حضور بانوان در انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضور بانوان در انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مریم حامدی شامگاه دوشنبه در نشست جهاد طبعین با عنوان «زنان حماسه ایرانی در انتخابات» که در حسینیه الزهرا (س) شهرستان مشگین شهر برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه والای زن در عرصه مقدس است. نهاد خانواده به عنوان مربی نسل های جدید است و حضور زنان در انتخابات برای کشور بسیار مهم است زیرا زنان ما نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و طبیعتا حضور زنان در عرصه انتخابات. می تواند تاثیر خوبی بر تصمیمات اصلی کشور داشته باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و به حضور و نقش زنان در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در کشور موجب تحولی در کشور شد و همانطور که رهبر انقلاب نشان دادند مهمترین نقش زنان بود. در جبهه اول است و مادران می توانند نقش ویژه ای ایفا کنند.

مسئول بانوان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بانوان ایران اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در عرصه انتخابات به وظایف خود عمل کردند و نقش آفرینی کردند. در برخی مسائل از جمله شناخت افراد، افراد و استراتژی های جریان، دقیق تر و ظریف تر از مردان هستند.

حامدی افزود: دو کلمه جمهوری و اسلام هر دو مربوط به انتخابات است و جمهوری به معنای دموکراسی است، یعنی حکومت کشور در دست مردم است، اگر مردم در کشور نباشند چگونه می توانند در انتخابات شرکت کنند. . حکومت به دیکتاتوری تبدیل خواهد شد و هرج و مرج، ناامنی و بی نظمی به وجود خواهد آمد. چیزی که از هرج و مرج و دیکتاتوری در کشور جلوگیری می کند، انتخابات و شور و شوق شهروندان در پای صندوق های رای است.

دکمه بازگشت به بالا