حضورم در تیم ملی به ذوب‌آهن ضربه نمی‌زند

حضورم در تیم ملی به ذوب‌آهن ضربه نمی‌زند

میجیک/ اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوبیا گفت: حضور من در تیم ملی باعث می شود تجربه ام بیشتر شود و بتوانم برای تیم باشگاهی ام نیز استفاده کنم.

سمیه شهبازی امروز (دوشنبه 25 بهمن ماه) در نشست خبری پس از دیدار مقابل خاتون بام، گفت: ابتدا به تیم بم و سپس به بازیکنانم تبریک می گویم، خسته نباشید از یک بازی خوب، زیرا بازی خیلی سخته

وی افزود: واقعا سخت است که بعد از شکست بد مقابل سیرجان مقابل تیمی مثل بم که پرافتخارترین تیم لیگ است، تیمی را از نظر روحی آماده کنیم و آن را وارد بازی کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم با قدرت و اشتیاق بازی کردند و عهد کردند که شکست های گذشته را از ذهن خود پاک کنند و با بازی امروز می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص بازی خوب تیمش مقابل خاتون بم پس از باخت بزرگ در شهرداری سیرجان، گفت: بازیکنان من پتانسیل زیادی دارند اما متاسفانه به اعتماد لازم نرسیده اند و رفته رفته اعتماد به نفس پیدا می کنند و این درست نیست که من بازیکنان می‌خواهند منفی‌های بیشتری ببینند، خیلی مثبت است. من بازی با سیرجان را با بازیکنان آنالیز نکردم و سعی کردم بازی را فراموش کنم و به بم فکر کنم.

شهبازی در خصوص حضور الهام فرهمند در بازی جاری گفت: حضور تعدادی از بازیکنان در زمین باعث نظم و ترتیب بیشتر تیم می شود. هیچ فرهند در بازی قبل باعث آشفتگی تیم شد. در بازی امروز تیم نظم خود را پیدا کرد و در کنار فرهمند سایر بازیکنان نیز کمک کردند.

وی در خصوص وضعیت بدنی بازیکنان این تیم و علت مصدومیت های زیاد این تیم خاطرنشان کرد: اولین مشکل بازیکنان این است که نمی توانند مصدومیت های بین دو فصل و نیم را درمان کنند و بدنسازی خوب نداشتن. وظیفه باشگاه است.” نظرات بازیکنان هنوز در این مورد حرفه ای نیست.

وی افزود: باشگاه ما نیز باید از مربیان حرفه ای کمک بگیرد. مسائل بدنسازی بسیار مهم است و اگر تیم یا بازیکنی مرتکب خطا و مصدومیت شود، استفاده از مربی با تجربه تر می تواند به تیم و باشگاه کمک کند.

شهبازی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حذف این تیم از لیگ و دمیدن به لیگ گفت: بوشهر در چند سال گذشته تیمی در لیگ داشت و هیچ کدام از این تیم ها در لیگ ضرری نداشتند. فوتبال بوشهر، چون این تیم همیشه بومی است و خیلی مهم است که بازیکنان بومی در تیم بمانند و بجنگند و همه مسائل را بازی کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان بوشهر نیازمند ارتقای ظاهری این تیم و بازیکنان هستند. بهتر است کیفیت را در لیگ در نظر بگیریم تا کمیت را چون اگر تعداد تیم ها کمتر باشد دو لیگ جذابیت بیشتری دارند و می توانند بیشتر به تیم ملی کمک کنند.

وی در خصوص حضور همزمان روی نیمکت آهنین و همچنین کادر فنی تیم ملی فوتبال افزود: زمانی که با این تیم قرارداد بستم، گفتم تیم ملی دارم و مذاکرات خوبی با تیم داشتم. باشگاه. در گفتگو با باشگاه جانشینی برای حضور در تمرینات داشتم و او هر کاری که باید انجام می داد انجام داد. حضورم در تیم ملی تجربه ام را بیشتر می کند و می توان از آن برای تیم باشگاهی خودم استفاده کرد. از باشگاه ذوبیا برای همکاری با من تشکر می کنم. تیم تا اینجای کار به این موضوع زحمتی نداده است، چون زمانی که در تیم سپاهان بودم در تیم جوانان حضور داشتم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا