حضرت خدیجه(س) ولایت مدار و کادر ساز بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | حضرت خدیجه

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها.س)گفت: این خانم یزرگوار او اولین زنی بود که به پیامبر(ص) گفت:پ) ايشان معتقد بودند و از ويژگي هاي ممتاز او اين بود كه در زمان هاي مختلف از پيامبر دفاع مي كرد.

وی افزود: پیامبرپ) در مورد حضرت خدیجه فرمود که من را تایید کرد وقتی که همه مرا تکذیب کردند و حضرت خدیجه (س)س) آنها همیشه برای گفتن حقیقت قدم برمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضرت خدیجه (س)س) دارای صفات برجسته فراوانی است، از جمله وحدت، ولایت پذیری، جنگیدن در راه خدا از طریق مال، تربیت شاگردان و کادر سازی در راه ولایت رسول خدا.پ) و امام علیآ) و تبیین جهاد از حسنات آن است.

احمدی بیان کرد: در مسیر تبلیغ دین خدا همیشه زنان کمک کننده هستند گر دین خدا با عیسی (آ) حضرت مریم در کنار حضرت موسیآ) مادرش در کنار پیامبرپ) حضرت خدیجه(س)س)در کنار امیرالمومنین(ع)آ) حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در کنار امام حسین(ع) هستند و در نظام جمهوری اسلامی باید زنانی داشته باشیم که به فضل الهی در جامعه ما باشند تا آن را شکل دهند. تمدن اسلامی.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه (سلام الله علیها) یکی از ثروتمندترین افراد زمان خود بود که تمام دارایی خود را در خدمت اسلام و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) برای تبلیغ دین خدا قرار داد. جل توجه به این نکته ضروری است که همواره از مسیر تجارت سالم و بدون ربا پیروی می کنند.

دکمه بازگشت به بالا