حسرت امتیازی تاریخی برای فوتبال زنان ایران که از دست رفت!

زنان ایران | فوتبال

حسرت امتیازی تاریخی برای فوتبال زنان ایران که از دست رفت!

ایران در دومین روز از گروه اول جام ملت‌های آسیا مقابل چین شکست خورد و مقابل هند شکست خورد.

به گزارش میجیک، بیماری چند بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هند در کورونا باعث شد این تیم نتواند به 13 بازیکن مورد نیاز برای رویارویی با چین تایپه در دومین بازی کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است در سومین مسابقه برگزار شود، خدمات رسانی کند. یکشنبه فوریه. ، لغو شد.

طبق ماده 4.1 کنفدراسیون فوتبال آسیا در کرونا و ماده 6 قوانین مسابقات، هند باید از مسابقات حذف شود زیرا اگر تیمی به هر دلیلی حتی کرونا در مسابقات شرکت نکند، از مسابقات حذف می شود. رقابت. به جز یک موضوع مهم که توسط کمیته بانوان AFC تعیین شده است. هند در نهایت از دور رقابت ها حذف شد و امتیاز در جدول رده بندی لحاظ نشد.

قبل از اینکه تست های بسیاری از بازیکنان هند مثبت اعلام شود، این تیم اولین بازی خود را در تاریخ 29 ژانویه برابر ایران انجام داد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایران در این مسابقه یک امتیاز تاریخی کسب کرد تا در اولین حضور خود در این تورنمنت بین المللی اولین امتیاز را کسب کند اما با حذف هند و حذف نتیجه این تیم از مسابقات، امتیاز ایران نیز حذف شد.

بنابراین تیم ایران هم اکنون با شکست 7 بر صفر مقابل چین و تفاضل گل کمتر نسبت به چین تایپه در رده سوم گروه A قرار دارد. چین هم اکنون با دو برد مقابل ایران و چین تایپه در رده اول قرار دارد و به یک چهارم نهایی راه یافته است. تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه روز چهارشنبه 5 بهمن ماه در دیدار ایران و چین تایپه مشخص می شود.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات، دو تیم برتر هر گروه به همراه دو تیم از سه تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت. چون چین تایپه با چهار گل مغلوب چین شد، ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه بلافاصله به نیمه دوم صعود می کند. در غیر این صورت او باید منتظر نتایج گروه دیگر باشد تا مشخص شود که یکی از تیم های صعود کننده خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا