اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

حساب پرفکت مانی وریفای شده

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 2007 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در پاناما می باشد. پرفکت مانی در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. استفاده از آن آسان است و حساب های کاربران از امنیت بالایی برخوردار می باشد.
خوشبختانه پرفکت مانی برای ایران تحریم نیست و کاربران ایرانی می توانند بدون محدودیت و به راحتی یک اکانت پرفکت مانی برای خود داشته باشند.

 

آشنایی با نحوه کار پرفکت مانی

پرفکت مانی طرز کار آسانی دارد و شما به راحتی قادر خواهید بود از آن بهره ببرید. پس از ورود به وب سایت پرفکت مانی و انتخاب زبان مورد نظر، گزینه Sign up را انتخاب کنید و بعد از ورود به مرحله بعد اطلاعات خود را تکمیل نمایید. دقت کنید که اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.

در صورت نیاز میهن پرداخت عملیات افتتاح حساب پرفکت مانی را برای شما انجام خواهد داد.

 

مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی

ما در میهن پرداخت حساب پرفکت مانی را با مشخصات پاسپورتتان ایجاد می کنیم. این پاسپورت می تواند به نام هر کسی باشد. نیاز نیست که حتما پاسپورت برای شما باشد. ما برای افتتاح حساب فقط نیاز به مشخصات یک پاسپورت داریم. دقت کنید که هر پاسپورت تنها یک حساب می تواند داشته باشد و در صورت داشتن حساب با مشخصات پاسپورت خودتان، دیگر نمی توانید مجدد با آن حساب باز کنید.

تایید شماره تلفن پرفکت مانی | ترجمه قبض برای پرفکت مانی

همچنین ما به یک ایمیل از جانب شما نیز نیاز داریم. ایمیل قابل تغییر است. پس نیازی نیست که ایمیل اصلی خود را به ما بدهید. می توانید یک ایمیل جدید بسازید و اطلاعات آن را برای ما ارسال کنید.

به افراد زیر 18 سال اجازه افتتاح حساب پرفکت مانی نمی دهند، پس مشخصات پاسپورت ارسالی باید برای بالای 18 سال باشد.

افتتاح حساب پرفکت مانی نیازی به آی پی سایر کشورها ندارد و این حساب ارزی کاملا برای ایرانیان آزاد است. حساب های ارزی پی پال، اسکریل و پی زا را با سرور مجازی افتتاح کنید. میهن پرداخت خود از بهترین مراکز سرور مجازی، می تواند برایتان سرور بگیرد. سرورهای پر قدرتی که میهن پرداخت برای شما رزرو می کند بسیار قدرتمند هستند و در ماه اول به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرند و در ماه های بعدی باید خودتان آن را با توجه به آدرس سرور تمدید کنید.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده و به کاربرانی که از این سیستم استفاده میکنند این امکان را میدهد که از سایت های خارجی خرید کنند، پول به سراسر جهان انتقال دهند و درآمد ارزی داشته باشند. با توجه به اینکه در حال حاضر پرفکت مانی کاربران ایرانی را تحریم نمیکند و هیچ محدودیتی برای ایرانیان در نظر نمیگیرد، کاربران ایرانی زیادی از این سرویس برای تراکنش های بین المللی خود استفاده میکنند. در همین راستا در سری مقالات آموزشی این سیستم در این مقاله به بررسی کامل فرایند وریفای حساب پرفکت مانی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چرا باید حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنیم؟

پرفکت مانی هیچگونه محدودیت تراکنشی برای حساب های خود در نظر نگرفته است. یعنی تفاوتی بین سقف تراکنش روزانه یا ماهانه حساب های وریفای شده یا وریفای شده وجود ندارد.

تنها مزیتی که حساب های وریفای شده به وریفای نشده در سیستم ایران پرفکت مانی دارند، کارمزد تراکنش انتقال است که این مبلغ از شخص فرستنده کسر میشود. بدین صورت که کارمزد انتقال ارز در حساب وریفای شده پرفکت مانی ۰.۵ % است و در حساب های وریفای نشده ۱.۹۹% می باشد. بنابراین اگر با حساب پرفکت مانی خود مبالغ زیادی جا به جا میکنید بهتر است ابتدا آن را وریفای کنید تا کارمزد کمتری برای انتقال وجه پرداخت کنید.

اگر در حال حاضر حساب کاربری در این سیستم ایجاد نکرده اید، می توانید با استفاده از راهنمای صرافی ووچر بدون احراز هویت، اقدام به ثبت نام در این سرویس پرداخت آنلاین نمایید و از مزایای متعدد آن بهره مند شوید و پس از آن فرایند احراز هویت پرفکت مانی را با استفاده از این راهنما تکمیل نمایید.

جهت خرید ووچر پرفکت مانی کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا