مطالب میجیک

حجاب در ایران از حقیقت و اصل خود دور شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی احمدزاده در گفتگو با آنلاین با اشاره به جهانی بودن خلوص و حجاب گفت: حجاب در همه جوامع وجود داشته است اما با گذشت زمان تغییر شکل داده شده است.

این استاد حوزه علمیه افزود: “اگر اسناد تاریخی را نشان دهیم ، در ایران باستان نیز شاهد حجاب برای زنان خواهیم بود. البته پس از ظهور اسلام در ایران ، مسئله حجاب توسعه یافت و با توجه به اسناد و مدارک و شواهد تاریخی که در دسترس ما است ، ما می توانیم حجاب را در دوران باستان ببینیم.

وی گفت: همچنین با نگاهی به قرآن می توان فهمید که حجاب شامل ذات انسان است و به عنوان زینت معرفی شده است.

حجت الاسلام علی احمدزاده تأکید کرد: با توجه به همه این موارد ، حجاب اکنون و دیروز برای ما مشکلی ایجاد نمی کند اما از ابتدای خلقت بشر وجود داشته است و با وجود همه این اسناد ، حجاب در ایران بسیار دور از واقعیت و اصول است. و برخی از عوامل.

استاد حوزه علمیه معتقد است که هیچ اطلاعات دقیقی در این باره وجود ندارد و مهمترین دلیل از بین بردن ظاهر حجاب در واقع ترویج فرهنگ غربی به طور عمده در ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز با دسترسی عموم مردم به شبکه های اجتماعی ، تحول قابل توجهی در فرهنگ خانواده ایرانی ایجاد شده است که متأسفانه در حجاب مشاهده می شود.

حجت الاسلام علی احمدزاده در پایان اظهار داشت: البته هیچ برنامه نهادی برای آموزش و ارائه صحیح اطلاعات نیز از موارد مهم برای کمک به وضعیت فعلی نیست.

دکمه بازگشت به بالا