حامیان ترامپ و افراط گرایان به خیابان‌های واشنگتن می‌آیند

اگرچه مشخص نیست که انتظار می رود ترامپ در این تظاهرات چه میزان حمایت کند ، اما کارشناسان هشدار می دهند که برخی از افراط گرایان می توانند روز شنبه برای حمایت از تظاهرات در واشنگتن دی سی تظاهرات کنند. دونالد ترامپ می آید.

تظاهرات طرفداران ترامپ روز سه شنبه با شعار “راهپیمایی میلیونی مارس” ، رای گیری را متوقف کنید ، ماه مارس برای ترامپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آغاز شد و انتظار می رود که این تظاهرات فردا شنبه برگزار شود.

موریل بوچر ، شهردار واشنگتن و اداره پلیس متروپولیتن گفتند که آنها این حادثه را رصد می کنند ، اما او نمی تواند تعداد افرادی را که در این تظاهرات شرکت می کنند تخمین بزند. او مطمئن بود که حداقل یک ضد اعتراض در سمت چپ برنامه ریزی شده است.

گروه ضد افترا ، که بخشی از گروه حامی دولت ترامپ است ، در بیانیه ای گفت كه كمیته این رویداد را راهی برای اعتراض به تقلب در انتخابات و نشان دادن حمایت از رئیس جمهور می داند و خواستار برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه است.

به گفته گروه های ضد افترا ، تظاهرات روز شنبه یک رویداد افراطی تلقی نشد ، اما در جناح راست در شبکه های اجتماعی از جمله پارلر و تلگرام سر و صدا ایجاد کرد.

اورن سگال ، معاون رئیس مرکز افراط گرایی ضد افترا ، گفت که پیش بینی نمی شود این واقعه مانند مارس مارس پس از انتخابات در سال 2016 بتواند مردم را به خود جلب کند و اعتقادی ندارد که امنیت عمومی را تهدید کند. شدن

سگال افزود: باید منتظر ماند و دید کسانی که واقعاً در این مراسم نقش دارند. خطر در اینجا این است که شما افراد افراطی دارید که از عقاید یکسانی برخوردار هستند ، از همان ایدئولوژی برخوردارند اما از عقاید غیر افراطی حمایت می کنند.

سخنگوی کاخ سفید ، کایلی مک کانل نیز روز جمعه تأکید کرد که تظاهرات طرفداران ترامپ در واشنگتن دی سی انتظار می رود و می گوید: “بسیاری از طرفداران ریاست جمهوری می آیند.”

مک نانی به فاکس نیوز گفت: “من فکر می کردم تعداد زیادی از رای دهندگان که می خواهند شرکت کنند و صدای آنها به گوش می رسد.”

تجمع حامیان ترامپ پس از انتخابات هنگامی برگزار خواهد شد که کارشناسان به طور مکرر هشدار می دهند که اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد ، ممکن است ناآرامی های ایالات متحده ایجاد شود.

نیویورک پست چند روز قبل از انتخابات در گزارشی نوشت: چند میلیاردرهای نیویورکی برای محافظت از ساختمانهای لوکس در منطقه منهتن ، محافظان مسلح استخدام کرده و خود را برای ناآرامی های پس از انتخابات آماده می کنند.

USA Today می نویسد که بسیاری از مردم ، از ترس خشونت ، با خرید سلاح ، غذای کنسرو شده ، دستمال توالت و سایر ملزومات دیوانه می شوند. او از انتخاب در خانه اجتناب كرد.

شبه نظامیان و شبه نظامیان راست گرای مورد حمایت ترامپ در ایالات متحده منبع خطر هستند.

مجله آتلانتیک در حالی که آماده شده بود در طول “تقلب در انتخابات” منجر به ترامپ شود ، افکار یکی از این گروه ها ، “سوگند” را که توسط هزاران نفر نوشته شده است ، بررسی کرد.

آخرین پیام /

دکمه بازگشت به بالا