مطالب میجیک

جنگ تمام عیار کفر با دین/نقش بی‌بدیل مادر در تربیت نسل ولایت مدار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با بانوان دستگاه اجرایی خراسان جنوبی که همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) و دهه فجر برگزار شد، ایجاد جهان و انسان بر اساس حکمت و نظم، بشر نیز باید در یک مدار حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ارکان هستی به بهترین شکل قرار گرفته است، گفت: البته دنیا خوب نیست که این اتفاق به دلیل غلبه عناصر خودخواه در جامعه رخ داد. خسارات زیادی به بار آورده است.

عبادی با اشاره به اینکه از 400 سال پیش که مستکبران وارد نظام اسلامی شدند، تخریب ها افزایش یافت، گفت: مفهوم فرهنگ که در فهم انسان نقش دارد، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.

قلب مادر انعکاس رحمت الهی است

وی با بیان اینکه جایگاه زن در آفرینش بسیار ویژه است زیرا بیشترین سهم را در شکوفایی استعداد و رشد انسان دارند، گفت: این موضوع از بعد وراثت و از بعد نقش تربیت مادر حائز اهمیت است. و سرنوشت نسل آینده بر پیشانی مادر است.نوشته.

معاون ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین معلم برای همه انسان ها مادر و زن است، افزود: قلب این مادر انعکاس رحمت الهی است و از این رو رحمت مادر همیشه برای ما الگو است.

عبادی بیان کرد: بر اساس فرهنگ دینی زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و ازدواج زمینه ساز رشد و تکامل انسان است.

وی با بیان اینکه تامین زندگی خانوادگی در حقوق و تکالیف متاهل بر عهده مرد است، گفت: یکی از مواردی که کرامت انسان را پایین می آورد نیاز و دست درازی به دیگران است که در احکام شرعی از این امر مصون هستند. از زنان

مصونیت زنان در رفع نیازهای اقتصادی

نماینده فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس فرهنگ دینی، نیازهای زنان در امور اقتصادی باید توسط همسرانشان تامین شود و در این زمینه مصونیت دارند و دست خود را در این زمینه به سوی هیچکس دراز نخواهند کرد.

عبادی با بیان اینکه هیچ کار خیری مانند تربیت انسان و تربیت فرزند نیکوکار ثواب ندارد، گفت: ببینید مادر امام (ره) در تربیت فرزندی که در نجات نقش داشت چه چیزی برای خود نگه داشته است. بشریت.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان فرهیخته و علمی زیادی در کشور و خراسان جنوبی فعالیت می کنند.

عبادی هشدار داد: ما در دوره خاصی هستیم زیرا همه کفار با تمام قوا با همه دین و ایمان مخالفت کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا