مطالب میجیک

جمعی از فعالان حوزه زنان از جلیلی حمایت کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، جمعی از فعالان زن با صدور بیانیه ای از سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن بیانیه حمایت از سعید جلیلی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگرچه در بحبوحه انتخابات مختلف و مملو از مشکلات مربوط به اقتصاد، سیاست داخلی، سیاست خارجی و غیره، حوزه زنان و خانواده اهمیت کمتری به نظر می‌رسد، اما به تعبیر یک رهبر فرزانه. انقلاب، مسائل زنان و خانواده از موضوعات درجه یک کشور و تجربه است. جریان های سیاسی نظرات و رویکردهای خود را به زن و خانواده می آورند و برخی از این رویکردها سم مهلکی برای زندگی زنان است. خاص و جامعه در نگاه کلان و برخی دیگر امید به تحقق آموزه های اسلام و آرمان های ائمه انقلاب دارند. از این منظر ما فعالان حوزه زنان و خانواده در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بررسی عملکرد و برنامه های کاندیداهای محترم در موضوع زن و خانواده، شاهد برنامه ها و اقدامات آنان هستیم. نامزدهای جبهه انقلاب به رویکرد الگوی سوم زنان نزدیک شدند. اکنون و در جریان انتخابات دوم، بار دیگر نگرانی بازگشت به شعارهای سیاسی جریان موسوم به اصلاحات، ما را نگران کرده است.

از این رو بار دیگر و در انتخاب میان اصلاح طلبی و انقلابی با توجه به تبعات ساری و گسترش رویکردهای غربی در حوزه زنان و خانواده که پیش از این در سال های 7، 8، 11 و 12 خود را نشان داده بود. فاصله جدی از فرهنگ و بستر جامعه و خانواده ایرانی محسوس و ملموس است، حمایت قاطع آنها از آقای آقای اعلام میکنیم دکتر سعید جلیلی. انتظار می رود دولت چهاردهم در مسیر تحقق الگوی زن سوم بتواند به ارتقای رتبه زنان و اعتلای نهاد خانواده منجر شود.

به خواست خدا

در

اسامی وارد شد

دکمه بازگشت به بالا