جلوگیری از واگذاری کارخانه‌ها به افراد فاقد اهلیت و صلاحیت

از واگذاری کارخانه ها به افراد فاقد صلاحیت جلوگیری کنید

رئیس اتحادیه کارگران پیمانی و پیمانی با تاکید بر تداوم احیای کارخانه های راکد ابراز امیدواری کرد: در دولت چهاردهم از واگذاری کارخانه های بی مصرف به افراد فاقد صلاحیت جلوگیری و دستمزدها به گونه ای تعیین شود. نیروی کار در کارگاه و صنعتی نگه داشتن شهر و پرهیز از کار غیرمولد.

از واگذاری کارخانه ها به افراد فاقد صلاحیت جلوگیری کنید

فتح الله بیات در گفت وگو با میجیک، ضمن ارزیابی مطالبات کارگران از دولت چهاردهم، اظهار کرد: انتظار داریم اقدامات مثبت دولت قبل توسط رئیس جمهور و تیمش ادامه پیدا کند و تکمیل و اقدامات انجام شود. تعمیر نیاز به کار کارشناسی دارد
وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در سه سال اخیر گفت: اگر در این مدت نرخ بیکاری به کمترین حد خود رسیده است باید تلاش شود تا در دولت چهاردهم با سیاست های اصولی ادامه داده و بازار کار را ترک نکنیم. .

رئیس اتحادیه کارگران پیمانی بر لزوم تداوم احیای کارخانه های تعطیل شده تاکید کرد و تصریح کرد: امید جامعه کارگری به دولت چهاردهم واگذاری کارخانه های بی اساس و غیراصولی به افرادی است که صلاحیت و سرمایه ندارند. . متوقف کردن.
بیات تاکید کرد: دولت چهاردهم جلوی گرانی کارخانه هایی که با قیمت پایین به فروش می رسد را بگیرد و از بیکار شدن کارگران و تعطیلی کارخانه ها جلوگیری کند.
این فعال کارگری همچنین به نیاز به نیروی کار در شهرهای صنعتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برخی از شهرهای صنعتی با مشکل کمبود نیروی کار مواجه هستند و با کمتر از ظرفیت و توان خود در حال فعالیت هستند و متاسفانه نیروهای جوان و آماده هستند کار به بیماران سرپایی و خدمات به دلیل عدم پرداخت دستمزد مناسب.
بیات در پایان گفت: انگیزه برای کار مهم است و دستمزد باعث ایجاد انگیزه در کارگران می شود. بنابراین حداقل انتظار این است که حقوق و دستمزد به گونه ای تعیین شود که نیروی کار در کارگاه ها و شهرهای صنعتی بماند و به سمت کارهای غیرمولد و کاذب نرود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا