اقتصادی

جلوه های سخت کوشی رئیس جمهور شهید را در همه جا می بینیم

میرهاشم موسوی گفت: وقتی با نگاه مدیریتی به دستاوردهای نقاط مختلف کشور نگاه می کنیم، آثار زحمات رئیس جمهور شهید را همه جا می بینیم.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در چهارمین جلسه مجمع نمایندگان در سال 1403 که با حضور جمعی از نمایندگان و مدیران کل ستادی این سازمان برگزار شد، با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: وظیفه ای که بر دوش ماست و فرصت هایی که برای خدمت به آنها داریم، بسیار ارزشمند هستند و نباید به راحتی از دست بروند. همه ما وظیفه داریم به عنوان یک رویداد مهم ملی به انتخابات برویم و اولین وظیفه ما کمک به مردم در مشارکت در عظمت است. اگر می گوییم استان هستیم باید به سمت برآوردن انتظارات رهبرانقلاب برویم و در بحث پیلکدا یکی از مواردی که رهبرانقلاب را راضی می کند مشارکت پرشور همه است. رهبر انقلاب فرمودند آیت الله رئیسی معیارها و معیارهای خدمت به مردم را بالا برد و به همین دلیل ما نیز باید به دنبال گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در این معیار و در این سطح باشیم تا رئیس جمهور . مردمی، انقلابی، پرتلاش، خستگی ناپذیر است، مدیران و منابع باید انتخاب شوند.

موسوی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: همچنان غم و سوگ رئیس جمهور شهید بر دل ما حاکم است و همچنان معتقدیم که آیت الله رئیسی نمرده و در میان ماست. . البته این در سنت دینی ما سابقه دارد و قرآن کریم می فرماید شهدا زنده اند. در این راستا از علمای بزرگ و شهدای این خدمت کمک می خواهیم تا بتوانیم بار سنگینی را که بر دوش داریم به دوش بکشیم.

وی با اشاره به لزوم یادآوری و تبیین جایگاه علمی، اخلاص و تلاش های رئیس جمهور شهید، گفت: اولویت اصلی آیت الله رئیسی در همه شرایط و در همه شرایط حل مشکلات بشر است. وقتی با نگاه مدیریتی به دستاوردهای کشورهای مختلف نگاه می کنیم، همه جا زحمات روسای جمهور شهید را می بینیم. تحول شاخص های رشد اقتصادی چیزی است که در این مدت برای همگان قابل مشاهده است و اکنون هیچکس نمی تواند رشدی را که از صفر شروع شده و به حدود 5 درصد رسیده است نادیده بگیرد. همچنین کنترل نقدینگی و تورم در کمتر از سه سال و رونق در عرصه تولید را نمی توان انکار کرد. همچنین نیروی کار بیش از یک میلیون نفر در سال یک مشکل آشکار است.

موسوی توجه ویژه آیت الله رئیسی به مناطق کم برخوردار کشور و دوستی با مردم آن مناطق را از دیگر ویژگی های رئیس جمهور شهید برشمرد و تصریح کرد: ایشان همواره در جلسات و در حاشیه جلسات پیگیر وضعیت مردم هستند. و همواره از اقدامات نهادها برای رفع موانع زندگی مردم آگاه بود و این نگرانی از وضعیت معیشتی مردم یکی از ویژگی های رئیس جمهور شهید بود. این خصوصیات و یاد او و شهدای راه خدمت فراموش شدنی نیست و بیان رهبر انقلاب که «دلم برای رهبر می سوزد» اوج اقتدار رئیس جمهور شهید و به او نشان می دهد. مقام رفیع در نزد عالی ترین رهبر انقلاب. فردی که در طول زندگی خود رنج کشیده و تسلیم شایعه و کنایه نمی شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مردم برای تکریم رئیس جمهور شهید باید اراده و راه او را دنبال کنند، گفت: آیت الله رئیسی ولایت مدار است و هرکس می خواهد راه او را طی کند باید ولایت مدار باشد. اراده و ایمان و عمل آیت الله رئیسی با هم آمیخته است و به آنچه معتقد است عمل می کند. بنابراین اگر بخواهیم در چارچوب این مکتب حرکت کنیم باید راه خدمت به مردم را با قدرت و توان ادامه دهیم. در واقع تجلیل از رئیس جمهور شهید زمانی قدردانی واقعی از خدمتگزاران واقعی است که آنچه را که می خواهیم انجام دهیم در دستور کار قرار دهیم و به آن عملی کنیم.

وی افزود: شهید رئیسی مردم را به معنای واقعی کلمه می پذیرفت و به آنها احترام می گذاشت و از این رو تمام عمر خود را صرف خدمت به آنها کرد. بنابراین اگر می خواهیم راه او را طی کنیم، باید خدمت را تکلیف و احترام بدانیم.

موسوی با تاکید بر اهمیت شان و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در نظام حاکمیتی کشور گفت: در دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدامات مهمی در سازمان تامین اجتماعی انجام شد که باید با قدرت و قدرت ادامه یابد. امروز یکی از وظایف ما در قبال مردم و آیت الله رئیسی این است که وظایف خود را به تاخیر نیندازیم و فرصت ها را از دست ندهیم. همانطور که در سنت دینی ما تاکید شده است. وظیفه ما در قبال مردم و فرصت خدمت به مردم بسیار ارزشمند است و به راحتی از دست نمی رود. مسئولیت ما در سازمان تامین اجتماعی به روزها و ساعت ها نیست، بلکه به چند ثانیه بستگی دارد و اگر لحظه ای درنگ کنیم فرصت از دست می رود و از طرفی اگر بر خدمت تمرکز کنیم، نعمت است. از کار ما خواهد بود. آن را بالا ببرید.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهید رئیسی حفظ باور خدمت به مردم است، گفت: رهبر انقلاب در این حادثه اخیر به همه ما یادآوری می کنند که دولت نباید بماند و نخواهد ماند و در در هر شرایطی باید قوی باشیم و در جهت خدمت به مردم حرکت کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه انتخابات یک موضوع مهم ملی برای کشور است، گفت: همه ما نسبت به این پدیده مهم ملی تعهد داریم و اولین وظیفه ما کمک به مشارکت عالی مردم است. اگر بگوییم استان هستیم باید برویم تا انتظارات رهبرانقلاب را برآورده کنیم و در بحث پیلکدا یکی از مواردی که رهبرانقلاب را راضی می کند مشارکت پرشور همه است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اهمیت توجه به شاخص های مورد نظر امام (ره) و رهبر انقلاب در انتخاب رئیس جمهور را هشدار داد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند آیت الله رئیسی در حال افزایش معیارها و افزایش استانداردها هستند. استانداردها به مردم خدمت کنیم و به همین دلیل ما نیز باید یک توسعه پیدا کنیم. -رئیس جمهور فساد و استکبار ستیز انتخاب شد.

وی همچنین بر رسیدگی سازمان تامین اجتماعی و منافع آن در روزهای آتی تاکید کرد و افزود: معاون اول محترم رئیس جمهور بخشنامه ای صادر کردند که ما نیز به تمامی واحدهای سازمان ابلاغ کردیم مبنی بر اینکه از امکانات دولتی برای مصارف انتخاباتی استفاده نشود. . و ما اجازه نداریم در این روز علیه کسی اقدام کنیم. کارکنان محترم سازمان های تامین اجتماعی دقت داشته باشند در ساعات اداری قوانین مربوطه را زیر پا نگذارند و از امکانات سازمان برای مقاصد انتخاباتی استفاده نکنند. انشاالله در 17 تیرماه امسال نیز مانند همیشه شاهد برافراشتن پرچم مقتدرانه و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و انتخابات ریاست جمهوری با اراده مردم شریف ایران باشیم.

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا